کد خبر 1454771
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
یحیی گل‌محمدی از ایران رفت/ بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی

انتشار اسامی برخی بازیکنان برای پیوستن به پرسپولیس صرفا گمانه‌زنی است هر چند که از قبل برخی نام‌ها برای پیوستن به این تیم مطرح بوده است.

به گزارش مشرق، با آغاز فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم شایعات زیادی در خصوص بازیکنان جداشده و جدید پرسپولیس به گوش می‌رسد و هر روز نام‌های زیادی برای جدایی و یا پیوستن به این تیم مطرح می‌شود.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف مطالب مطرح شده هنوز لیستی برای بازیکنان جدید و جداشده‌های احتمالی به باشگاه ارائه نداده است و مطالب مطرح شده صرفا گمانه‌زنی است.

سرمربی پرسپولیس که تمرینات تیمش را تا فردا تعطیل کرده تا بازیکنان به استراحت بپردازند با استفاده از این فرصت تعطیلات به خارج از کشور رفته تا خودش هم با استراحت، برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر آماده شود و به نظر می‌رسد پس از بازگشت به کشور لیست مدنظر خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه می‌کند تا فعالیت جدی این باشگاه برای حضور پرقدرت در نقل و انتقالات رسما کلید بخورد.

در حالی برخی از اسامی برای پیوستن به پرسپولیس مطرح می‌شود که برخی از نام‌ها از قبل در اینباره مطرح بوده و گل‌محمدی بی‌میل نیست تا این بازیکنان را در تیمش داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جیم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    14 4
    دستمزد میلیاردی از یه تیم دولتی میگیره به مملکت جفتک میندازه بعد با پولهای همین مردم میره به خوشگذرانی .این جماعت اگه عرضه دارن برن خارج مربی گری کنن .
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 0
      به عنوان یک پرسپولیسی میگم این الکی فوتبالیا و این الکی هنرمندا کجا طرفدار مردمن؟؟؟کدوم مردم؟؟؟کدوم مردمی میلیارد میلیارد پول میگیره از دولت ؟کدوم مردمی برا تفریح و استراحت میره اروپا و کشور های حاشیه خلیج فارس؟؟همه بدونن که این سلبریتی ها دنباله رو جو هستن دنباله رو جوی اند که پول ازش دربیارن ، بنده شکم هستن و هیچ عقلی ندارن
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    14 3
    مثلا"این آقا دل نگران مردم محروم بودبرای نداری مردم نگران بود و صحبت میکرد حالا برای تفریح رفته خارج از کشور نیرو بگیره دوباره به طرفداری محرومان برای نان شبشان بیانیه بده دورد بر صرفداران مظلومان
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 0
      حالا بذار اگر برگشت، اگه نرفت پیش اون قزمیت کریمی اونوقت
  • GB ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 0
    جمهوری اسلامی باید کسانی رو که دخلشون از مردم ایران هست و خرجشون برای مردم کانادا و اروپا و حاشیه خلیج فارس کنار بگذاره. این یعنی خروج ارز از ایران بطور دایم و مستمر.
  • reza IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 0
    یعنی اینجا جایی برای استراحت پیدا نمیشه؟ حتما باید پولهای مملکت رو بریزن تو شکم اروپاییها.بعد ژست حمایت از مردم میگیرند.بری که دبگه بر نگردی!
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    6 1
    ما مانده ایم! که برخی از ورزشکاران و هنرمندان و سیاسیون و.... مدعی حامی مردم اصیل ایران از ابعاد فرهنگی؛ اقتصادی و اخلاقی...کیانند؟ و دارای چه سوابقی بوده؛ و الان در چه وضعیتی اند ؟ و از ابعاد مختلف ایرانی بودن در کجای نقشه جغرافیای ایرانی بودن قرار دارند؟ و منظورشان از مردم و حمایت از مردم؛کدام مردمند؟ خودشان از ابعاد اخلاقی؛ اقتصادی و فرهنگی و... چقدر به مردم کشورشان نزدیکند؟
  • افشین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    6 2
    پول مفت خرج فوتبال درجه ۳ که بزرگترین افتخارشون اینه که رونالدو پنالتی زده گل نشده .یک شبکه مافیایی که از مجری تلویزیون تا فدراسیون و بازیکن و مربی .طرف یک درخت کاشته اندازه دو برابر بودجه کل ورزش مول گرفته هیچی نشد .تازه مسئولش طلبکار هم شده .
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 0
    برو دبگه برنگرد، پولش را به چهارتا جوان بدهید تا زندگی کنند. مگه این تیم خصوصی نشد خب خودشون پول بدهند از بیت المال چرا.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    3 0
    خدایا منو پولدار میکردی تا حداقل برای استراحت به خوارج سفر نمیکردم و الان اگه اعتراضکی کنم مردم نگن از حسودیشه!! به هرصورت مسئولین فرهنگی کشور قبل از مسئولین اقتصادی مقصرند! چرا که اساس همه تعلیم و ترببت است.
  • روجا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    2 1
    از یک طرف برای سفره خالی مردم اشک تمساح می ریزند و از طرفی تعطیلات شان را در اروپا و آمریکا سپری می کنند و زن و بچه شان هوس ( علی دایی ) می کنند تا جشن کریسمس را در آآمریکا و لاس وگاس بگیرند. این فوتبالیستکهای ما واقعا عجب اعجوبه هایی هیتند.!
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      من نه فوتبال دوست دارم و نه هیچ ورزش دیگه ای رو ولی حسودی هم به اونایی که از ورزش پول در میارن نمی‌کنم به نظرم میرسه بعضی به جای حرف منطقی حسودن
  • ایرانی با غیرت IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 0
    این سرمربی قبلا دوست فابریک شهریار در صبا باطری بود و در کل هرچهار نفر (؟) توی یک قایق قرار دارند و نباید به اینها دلخوش کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس