کد خبر 1454880
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
اسکان رایگان مسافران در راه مانده در مشهد

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل داران خراسان رضوی گفت: در راستای میزبانی از زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) مسافرانی که برنامه سفر آن‌ها لغو شده و در راه مانده‌اند در هتل به صورت رایگان اسکان داده می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی، سید محمود مادرشاهیان اظهارداشت:برابر هماهنگی صورت گرفته با مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با توجه به این برنامه سفر برخی قطارهای مسافری از مبدا مشهد لغو شده است، میزبانی از این مسافران در هتل‌های مشهد به صورت رایگان از روز گذشته آغاز شده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی افزود: در شبانه‌روز گذشته بیش از ۱۵۰ مسافر که قطار آن‌ها لغو شده بود در هتل‌ها اسکان داده شدند و تا زمان پایان این بحران و اعزام به مقصد مهمان ما خواهند بود.

مادرشاهیان درباره شرایط پذیرش این افراد گفت: افراد پس از این که برنامه سفر آن‌ها لغو شد و به علت برودت هوا در راه مانده‌اند با تایید مراجع ذیصلاح در مجموعه هتل‌های تحت مالکیت اینجانب و دیگر هتل‌های خراسان رضوی به‌صورت رایگان پذیرش می‌شوند.

وی تاکید کرد: میزبانی از زائران امام رضا(ع) افتخاری است که نصیب ما شده و با توجه به شرایط نامساعد و برودت هوا توفیق میزبانی بیشتر از زائران را داریم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما جلب رضایت زائران حضرت رضا (ع) است و در مسیر خدمت به زائران حضرت رضا(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی‎‌کنیم.

مادرشاهیان با بیان این که هتل‌های استان خراسان رضوی در راستای کاهش مصرف انرژی دستورالعمل‌های لازم را رعایت‌ می‌کنند، تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز در سرلوحه کار اعضای جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان قرار دارد و آمادگی داریم خدمت به زائران را به نحو شایسته انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 2
    دمشون گرم ، خدا خیرشون بده!!
  • حسین IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 0
    با سلام. خدا اجر دنیا و آخرت بهت بده و پدر مادرت را بیامرزد. حضرت علی بن موسی الرّضا (ع) ضامن خودت و خانواده و برکت کسب و کارت باشه. کیف کردم از مرام و معرفت شما. در پناه حق.
  • حسین IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    با سلام خدا آجر دنیا و آخرت بهت بده و پدر مادرت را بیامرزد . علی ابن موسی الرضا (ع) ضامن خودت و خانواده و برکت کسب و کارت باشه . کیف کردم از مرام و معرفت شما ، در پناه حق ۴۳۷۹۴
  • علی اکبر IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    اجرش با امام رضا علیه السلام 🌹خدا بیشتر بهش عطا فرماید
  • رضا IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    شما باورتون میشه؟؟ اگه راس میگن برین با یه خانواده ای که اینا اسکان داده باشن مصاحبه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس