.

با توجه به برودت هوا، آموزش در بعضی از استان‌ها غیر حضوری شد و برخی ادارات نیز تعطیل شده اند.

به گزارش مشرق، با توجه به برودت هوا و با تصمیمات مسئولان امر، برخی از استان‌ها در حوزه آموزش در مقاطع مختلف غیر حضوری شده‌اند.

این اقدام در پی برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی صورت گرفته است.

ادارات و بانک های استان تهران در روز شنبه تعطیل اعلام شد/ کلاس های مدارس غیرحضوری برگزار می شود

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات، سازمان ها و بانک های این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت برودت هوا و سرمای شدید کلاس‌های حضوری تمامی مدارس استان و مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک‌ها ۲۴ و ۲۵ دی ماه تعطیل خواهد بود.

سید علیرضا موسوی نژاد افزود: بر اساس اعلام معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی، به علت سرمای شدید یخبندان معابر شهری و روستایی و برودت هوا، کلاس‌های حضوری مراکز پیش دبستانی، کودکستان‌ها، مهدهای کودک، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم استان در دو شیفت صبح و عصر، در روزهای شنبه و یکشنبه بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه جاری تعطیل خواهد بود.

وی عنوان کرد: تمامی خدمات آموزشی و پرورشی به صورت غیر حضوری و از طریق نرم افزار شاد ارائه خواهد شد.

به گفته موسوی نژاد امتحانات داخلی دبیرستان‌های دوره اول و دوم لغو شده، ولی امتحانات نهایی و هماهنگ استانی بزرگسالان طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می‌شود.

مدارس و ادارات خراسان رضوی شنبه تعطیل شد

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خراسان رضوی شنبه ۲۴ دی‌ماه نیز تعطیل است.

جواد خدایی با اشاره به تداوم سرمای هوا در استان، اظهار کرد: با توجه به ماندگاری هوای سرد در استان، طبق تصمیم‌گیری ستاد انرژی خراسان رضوی، مهدکودک‌ها، مدارس در تمام مقاطع و مراکز آموزش عالی استان روز شنبه ۲۴ دی‌ماه نیز تعطیل است.

وی ادامه داد: امتحانات مدارس به جز امتحانات هماهنگ استانی و کشوری لغو است.

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای عمومی به جز مراکز امداد رسانی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان شنبه و یکشنبه غیر حضوری شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود. بر اساس اعلام مدیریت جهادی گاز، فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری و شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان در این روزها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

این مصوبه شامل تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی‌ها و دیگر مؤسسات آموزش عالی می‌باشد.

در این مصوبه تاکید شده است صرفاً امتحانات پایه‌های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار می‌شود.

همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

تمام مراکز آموزشی و ادارات استان قم در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری شد

با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

استانداری قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با استناد به بند ۶ تصویب نامه شماره ۱۷۰۵۵۸/ ت ۵۹۹۰۷ ه مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۵ هیئت محترم وزیران و مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز ازاین گاز و برق؛ تمامی مراکز آموزشی (ستادی و آموزشی) شامل دانشگاه‌ها، مراکز حوزوی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در بخش‌های دولتی و خصوصی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت غیرحضوری بوده و امتحانات آن‌ها نیز لغو می‌گردد.

در ضمن امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود.

همچنین تمامی ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه جاری می‌باشند.

همچنین استانداری قم در اطلاعیه ای دیگر اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و بانک ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی استان در روز شنبه ۲۴ دی ماه جاری به صورت دورکاری خواهد بود.

تعطیلی ادارات در استان سمنان

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان سمنان روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

محمد حمیدی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان گفت: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به‌جز شعب مرکزی) و به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی ماه) بصورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

ادارات و سازمان‌های اداری آذربایجان شرقی روز شنبه تعطیل است

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه،۲۴ دی، تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

ادارات استان اردبیل روز شنبه ۲۴ دی ماه دورکاری می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، شکل فعالیت همه دستگاه‌های اداری به جز واحدهای خدمات‌رسان، درمانی و اورژانس را برای روز شنبه ۲۴ دی ماه دورکاری اعلام کرد.

البرز تعطیل شد

استاندار البرز اعلام کرد ادارات البرز، مدارس و دانشگاه‌ها در روز شنبه تعطیل هستند و فعالیت‌های لازم به صورت مجازی انجام خواهد شد ‌.

فعالیت تمامی ادارات اصفهان شنبه ۲۴ دی دور کاری است

بنا به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: تداوم سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، مهرستان، سیب و سوران و سراوان در روز شنبه شد.

دورکاری ادارات و مدارس گلستان برای ۲ روز دیگر تمدید شد

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

ادارات، دانشگاه ها و مدارس استان قزوین تعطیل شدند

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، ادارات، دانشگاه ها و مدارس در روزهای شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

تمامی ادارات و بانک‌های کاشان فردا دور کار شدند

فرماندار کاشان با بیان اینکه تمام ادارات و بانک‌های کاشان فردا دور کار خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: آموزش حضوری مدارس لغو شد.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های مازندران شنبه تعطیل شدند

امید محبی شامگاه جمعه گفت: نظر به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم شریف استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران به استانداران حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به استثنای بانک ها، نهادهای عمومی، خدماتی و امداد رسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه هدف از تعطیلی ادارات، صرفه جویی در مصرف گاز است دستگاه های اجرایی استان موظف هستند در روز موصوف کاهش قابل ملاحظه مصرف را که به تایید شرکت گاز استان خواهد رسید، ثبت کنند.

بارش برف مدارس ابتدایی استان زنجان را غیرحضوری کرد

صفی‌اله کرامتی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده فعالیت همه دستگاههای اجرایی و بانکهای استان بجزء بانکهای منتخب و دستگاههای خدماتی و درمانی و امدادی در روز شنبه مورخ ۲۴ دی از ساعت ۹.۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان افزود: مدارس ابتدایی نیز در روز شنبه ۲۴ دی ماه در بستر شبکه شاد بصورت مجازی برگزار می شود و فعالیت سایر مدارس و دانشگاهها برگزار خواهند شد.

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نوبت صبح ۴ شهر لرستان تعطیل شد

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: به دلیل برودت هوا مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرهای ازنا، الیگودرز، دلفان، سلسله در نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

وی، عنوان کرد: فعالیت ادارات استان نیز بر اساس تصمیم کارگروه انرژی لرستان، ساعت هشت صبح شروع به کار خواهند کرد.

پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی همدان روز شنبه تعطیل شد

روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان شامگاه جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی در شهرستان های مختلف استان فردا شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ به دلیل برودت ، سرمای شدید و یخ بندان و همچنین مدیریت مصرف گاز تعطیل است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    11 3
    دیگه هیچوقت زجر مردم اروپا یا هر جای جهان برا منافع بیخود طلب نکنین
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      بخار آب یک گاز گلخانه‌ای است.میشه چند کاسه آب روی بخاری گذاشت هم گرمای سقف رو به کف میاره هم تعدیل دمایی میکنه و از سردی صبح کم میکنه. البته در درجه اول گرفتن درزهای در و پنجره
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      1 0
      کانادا 50 درجه زیرصفر سر کارن
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      3 5
      ما زجر کسی رو نخواستیم ..المان و اروپا بودن که سلاح شیمیای و موشک دادن به صدام به ما حمله کنه!!! ما برای دشمن هامون هم بد نمیخوایم مگر در جواب بد خودشون!!!!
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 1
      مصرفت بالاست
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 1
      تا حالا از خودت نپرسیده ای که مردم ایران چرا باید از زجر غربیها و امریکائیها لذت ببرند؟! یعنی بعداز چهل سال تحمیل جنگ و تحریم و ترور ومحاصره اقتصادی و آشوب و ناآرامی مردم ایران حق ندارند از گرفتاری مردمی که آسایش و رفاه خود را در چپاول و استعمار مردم کشورهای دیگه می بینند شاد شوند؟
    • ب IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      1 0
      اخبار‌ایران‌از‌۴‌ماه‌قبل‌مدام‌از‌زمستان‌سخت‌ ذخیره‌زغال‌و‌چوب‌‌اروپا‌گزارش‌پخش‌میکرد‌ در‌حالی‌که‌ان‌زمستان‌سخت‌دامن‌گیر‌خودشان‌ شد‌خخخخخخ
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    21 4
    تحمل زمستان، لاكن براي ايران!
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      2 4
      حرف مفت نزن
    • DE ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      7 2
      عه، مگه قرار نبود اروپا در زمستان سخت از سرما بلرزه؟!!
    • حسین IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      شما با همون کشوری که به ما حمله کرد الان رفیق جون جوانی شدین و بهشون کمک میکنید
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      21:09 چشم نداری داری می لرزه، ما هم که هر سال این موقع از این بساطا داشتیم اولین بار نیست ...
  • حسام IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 1
    روزگار غریبی است !!!
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    6 0
    از قدیم گفتن چاه کن همیشه ته چاه است
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    5 0
    آمار هیزم سوپر مارکتهای اروپا دست کدوم تویتری بود؟ بگید برامون‌پست کنه که هیرم لازم دیم رفت ،
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 4
      به نظر نمیاد که هنوز کار ایرانی ها به هیزم رسیده باشه... چون خودتحقیر پندارها هنوز انگشتاشون کرخت نشده دارن تند تند پیامم های خودتحقیری رو ارسال می کنن.. تو خونه های گرمتون نشستید خبر از سرما و بدبختی بقیه کشورها ندارید
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    8 0
    کیا هیزم هیزم‌ میکردن ؟ کجان ؟
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      برو ادرسشو از مکرون بگیر کوپن برات اماده کرده
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 0
    اینکاره نیستید
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    6 0
    تویتریها کجان ادرس هیزم فروشیهای اروپا رو بگن
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    8 0
    مکرو مکرالله . خدا با کیه ؟
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 4
      ای کسی که می گویی «مکروا مکرالله. خدا با کیه؟» اون مغز کوچیک شماهاست که قهر و دوستی خدا رو توی بود و نبود گاز می بینید... لابد هر کس مریض میشه یا فقیر میشه خدا باهاش لجه! هر کس سالم یا پولداره خدا خیلی دوستش داره!
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      3 2
      حتما خدا کشور شیعه رو ول میکنه میره طرف کشور هم جنس بازهارو میگیره که خودش نهی کرده!!!
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    4 0
    مگه خدا خودش دست به کارتون بشه
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    8 0
    چی می گفتید چند ماه قبل زمستان سخت اروپا گویا اروپا داره به زندگی عادی ادامه میده ایرانه که گرفتار زمستان سخت شده مغز فندقی گرامی
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    9 0
    دومین کشور دارنده ذخایر گاز ایران است خنده داره همه را تعطیل کنند براگاز
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 3
      20:07 ؛ اولاً که امسال زمستان و ماندگاری هوای سرد و دمای زیر 25 درجه بی سابقه بوده. دوماً نمی تونی قرارداد صادرات گاز رو با یه کشور ببندی بعد بگی هر وقت خودم خیلی سردم شد به تو گاز نمی دم!!! باید متهعد بمونه به قرارداد.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    5 0
    زمستان سخت اروپا 😂😂
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    7 0
    زمستان سخت اروپا .وینتر ایز کامینگ
  • ناشناس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    6 0
    مشرق جان،کمی هم از زمستان سخت اروپا بگو...
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    معلم بچه من گفته فردا مرکز پیش دبستانی باز هستش!!! این تعطیلی ها عمومی هستش ولی گویا برخی ها فرق بچه 5 یا 6 ساله رو با بقیه درک نمیکنن
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    3 0
    زمستان سخت
  • atabat123 IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    دیگه برای کسی بد نخوایین که خدا اینجوری میزاره تو کاسه تون. ایناکار خداست که بفهمین چخبره. دوما الان وزیر خارجه داره میگه گاز ب عراق داریم میدیم همین الانش. و ب لبنان و یک کشور اروپایی هم میخوایم بدیم ، میشه بفرمایند همین کاز عراق از کجا
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    3 0
    منطقه به چه روزی افتاده😂😂😂
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 3
    ایران اولین کشوری است که پوشش 90 درصدی لوله کشی گاز داره.. حتی روسیه 70 درصد. کشورهای عربی و عراق و ... که اغلب کپسول گاز دارن و نه لوله کشی. ایران هم اگه تا روستاهای لب مرز لوله گازش رو نبرده بود الآن گاز فشارش کم نمی شد که بخواد صرفه جویی کنه. مثل بقیه دنیا می گفت هیزم استفاده کنید. کاش یک کم اطلاعاتمون رو بیشتر کنیم، بعد قضاوت کنیم.
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      مهم اینه که این نحوه مدیریت الان شکست خورد .
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      اعتبار مدیریت و مملکت داری ایران اسلامی جلوی همه زیر سوال رفت به عبارتی ، حکومت اسلامی ایرانی ضایع شد ، صایعتر از حکومت طالبانی افعانستان . من باشم تمام مدیران ارشد به بالا بخش انرژی در تمام نقاط کشور رو عزل میکردم ، صربه ای که بی سوادی اینها به اعتبار مدیریت ایرانی زد ، تبلیعات اسرایبل هم‌نزد . این اتفاق برای رتبه دوم‌گاز جهان به هیچ عنوان نباید توجیه بشه .
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      نابغه!تو دنیا گاز رو بیرون شهر میکنن برق برق میره واسه گرمایش و پخت و پز تو خونه ها.لوله کشی گاز خودش مثل دینامیت عمل میکنه در زمان اتفاقات غیرمترقبه
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    وای بسه دیگه تعطیلی ، بانک اداره جات چرا اخه ،برف ندیده ها ،مردم کلی کار دارن ،چند روز تعطیل به مشکل میخوریم حالا بچه ها بشین خونه خوبه سرما نخورن
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    ایران هم جزو اتحادیه اروپا است آیا؟؟؟؟آخه زمستان سخت رو به اروپا وعده داده بودند نه خاورمیانه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس