.

در پی اعلام رسمی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ و لغو امتحانات دانشجویان در این روز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران زمان جدید برگزاری امتحانات لغوشده را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در پی اعلام رسمی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ و لغو امتحانات دانشجویان در این روز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران زمان جدید برگزاری امتحانات لغوشده را اعلام کرد.

براساس این گزارش، بر اساس اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ به سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران از لغو امتحانات دانشجویان در این روز خبر داد.

محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: امتحاناتی که بر اساس برنامه‌ریزی قبلی مقرر بود در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شود، لغو شده و در روز شنبه ۸ بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تهران مقرر بود که امتحانات پایان نیمسال اول ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ در روز پنج‌شنبه ۶ بهمن ماه پایان پذیرد، که به دلیل تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه، آخرین روز امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری تغییر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس