هواپیما

تبلیغ شرکت هواپیمایی گلف ایر برای خرید بلیط تخفیفی سفر به سرزمین‌های اشغالی از این شرکت، با موج خشم و اعتراض کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش مشرق، راه اندازی تخفیف پروازهای شرکت هواپیمایی گلف ایر بحرین به منظور جشن پیروزی تیم ملی بحرین در رقابت‌های جام خلیج فارس که در عراق برگزار شد، خشم کاربران توییتر و وبلاگ نویسان فیس بوک را برانگیخت و برخی از آنها خواستار تحریم این شرکت شدند.

گلف ایر با انتشار توییتی تبلیغاتی برای تشویق به سفر به سرزمین‌های اشغالی نوشت: پیروزی تیم ملی کشورمان(بحرین) در بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس ۲۰۲۲ شب گذشته در بصره عراق را با برخورداری از ۱۵ درصد تخفیف در پرواز به امان، قاهره، تل آویو یا کازابلانکا(الدار البیضاء) جشن بگیرید.

گلف ایر برای اولین بار در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در چارچوب مجموعه‌ای از توافقات سیاسی و تجاری گسترده‌ای که بحرین با رژیم اشغالگر صهیونیستی امضا کرده بود و پس از عادی‌سازی روابط بین آنها در سال ۲۰۲۰، پروازهای مستقیم به تل‌آویو را آغاز کرد.

یکی از این توئیت‌ها در واکنش به توئیت گلف ایر آورده است: اگر خجالت نمی‌کشی هر کاری می‌خواهی بکن. عادی‌سازی خیانت است... فلسطین آرمان انسان‌های شریف است.

یک کاربر دیگر نوشت: مدیریت گلف ایر بر عصبی کردن بیشتر و بی احترامی به تمایل مردم اصیل بحرین اصرار دارد که مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط با جنایتکاران صهیونیست در فلسطین اشغالی نشان داده‌اند.

در توئیت دیگر آمده است: تحریم شرکت گلف ایر یک وظیفه شرعی، اخلاقی و تادیبی است.

همچنین یکی از کاربران خطاب به شرکت گلف ایر گفت: بحرین در مسابقاتی مربوط به کشورهای عربی خلیج (فارس) در خاک عراق در مقابل یک تیم دیگر عربی حاشیه خلیج فارس) برنده شده است، آن وقت وبرای پروازها به اسرائیل تخفیف و پیشنهاد می‌دهید؟ این ایده نسنجیده بازاریابی متعلق به کیست؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس