برنامه نیروی زمینی سپاه برای آموزش سالیانه 10 هزار نفر در قرارگاه مهارت‌آموزی

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: یک ظرفیت قابل قبولی در مرکز مهارت آموزی شهید حیدری ایجاد کردیم و می توانیم در این مرکز سالانه حداقل به ۱۰ هزار نفر آموزش و مشاوره شغلی ارائه دهیم.

به گزارش مشرق، مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاور شغلی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه شرق سپاه در نیروی زمینی سپاه امروز(شنبه ۲۴ دی‌ماه) با حضور سردار موسی کمالی مشاور قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار معظمی‌گودرزی از مسئولان ارشد قرارگاه مهارت آموزی سربازان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و سایر فرماندهان و مسئولین برگزار شد.

سردار پورجمشیدیان در این مراسم با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی سربازان عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه در این زمینه گام‌های بلندی را برداشته است. یگان‌های نیروی زمینی سپاه به صورت مستقل و قرارگاهی در زمینه مهارت آموزی سربازان اقدام می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ما یک ظرفیت قابل قبولی در مرکز مهارت آموزی شهید حیدری ایجاد کردیم و می توانیم در این مرکز سالانه حداقل به ۱۰ هزار نفر آموزش و مشاوره شغلی ارائه دهیم.

سردار پورجمشیدیان با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی در خصوص مهارت آموزی و اعطای وام به سربازان تصریح کرد: برابر آنچه ابلاغ و مقدر شده هر یک از ما در نیروهای مسلح و در دستگاه های اجرایی وظیفه ای داریم و باید سربازان در بازار کار به اشتغال در زمینه مهارتی که آموخته اند؛ وارد شوند.

وی افزود: ما مطالبات به حق سربازان را در این زمینه پیگیری خواهیم کرد تا زمینه اشتغال هر چه بیشتر سربازان عزیز فراهم شود.

در ادامه این مراسم، سردار جارچی فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه مهارت آموزی اهداف بزرگی را دنبال می کند و مهم‌ترین آن اشتغال سربازان است. مرکز شهید حیدری برای مهارت آموزی سربازان با بودجه ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ساخته شده و هدف آن اشتغال سربازان است.

سردار جارچی با بیان اینکه باید سربازان را تا اخذ یک شغل پس از مهارت همراهی کنیم تاکید کرد : باید بسته تشویقی برای سربازانی که مهارت های شغلی دارند در نظر گرفته شود. سربازان در امنیت ملی و توان رزمی ما نقش مهمی دارند و باید در زمینه شغلی به آن ها کمک کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم از افراد تاثیر گذار در ایجاد قرارگاه مهارت آموزی شهید حیدری تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس