جواد نکونام به دنبال هافبک اسپانیایی/ تورس به فولاد می‌آید؟

روبرتو تورس هافبک اسپانیایی تیم فوتبال اوساسونا که شماره ۱۰ این تیم را بر تن می‌کرد، حالا شاگرد جواد نکونام در فولاد خوزستان شده است.

به گزارش مشرق، با علام رسمی باشگاه فولاد خوزستان روبرتو تورس هافبک ۳۳ ساله اسپانیایی که از رده جوانان به مدت ۱۸ سال در تیم اوساسونا حضور داشت به عنوان خرید جدید این باشگاه رونمایی شد تا به بمب نقل‌انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود.

این بازیکن که در دو پست هافبک میانی و وینگر بازی می‌کند که ارزش این او در سایت معتبر ترنسفر مارکت ۲ میلیون یورو بوده با قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل، به فولاد پیوست و قرار است تیم نکونام را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند.

تورس در تمام دوران فعالیت حرفه‌ای خود تنها در اوساسونا بازی کرده و بعد از دیدار رئال سوسیداد و اوساسونا از هفته پانزدهم لالیگا در مراسمی باشکوهی به صورت رسمی از هواداران این تیم خداحافظی کرد. این بازیکن ۴۸۵ بازی با پیراهن اوساسونا در رقابت‌های مختلف انجام داده که حاصلش ۸۳ گل و ۶۰ پاس گل است. در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ توانست به همراه اوساسونا قهرمان لیگ دسته دوم اسپانیا شود و به لالیگا صعود کند.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان سابق اوساسونا با فولاد قرارداد بست +عکس

تورس با توجه به پست هجومی که دارد ۸۴ کارت زرد در کل دوران بازی‌اش دریافت کرده که نشان از خشونت این بازیکن در نحوه بازی‌اش دارد.

جواد نکونام سرمربی فولاد رابطه خوبی با باشگاه اوساسونا دارد و در طول دوران بازیگریش در دو مقطع مختلف یعنی در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ و همچنین ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در این تیم بازی کرده و همین امر باعث خرید این بازیکن شده است. تورس به احتمال زیاد جایگزین آیاندا پاتوسی در فولاد خواهد شد که گفته می‌شود این بازیکن با آلومینیوم اراک به توافق رسیده است.

تورس توانایی خاصی در ضربات ایستگاهی دارد و می‌تواند برای فولاد بسیار مفید عمل کند. او البته در این فصل از لالیگا بیشتر نیمکت نشین بود و تنها ۱۰ دقیقه در رقابت‌های لالیگا و ۱۸۰ دقیقه در مسابقات جام حذفی به میدان رفت.

این بازیکن چند روزی است که در اهواز سکونت دارد و حتی دیدار فولاد در جام حذفی مقابل خوشه طلایی را نیز از نزدیک نظاره کرد. فولاد که تمرکز خود را روی رقابت های آسیایی گذاشته، باید اوایل بهمن به مصاف الفیصلی عربستان برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس