تفاوت چشمگیر آمار ستاره پرسپولیس بعد از یک اتفاق تلخ/ این اعداد قابل پیش‌بینی نبودند

محمد عمری پدیده این فصل پرسپولیس بعد از رفتن یورگن لوکادیا در این تیم شکوفا شد.

به گزارش مشرق، رفتن لوکادیا از پرسپولیس شوک بزرگی را به مجموعه این تیم و هوادارانش وارد کرد. ستاره هلندی هنوز بهترین گلزن پرسپولیس به حساب می‌آید و جدایی اش از این تیم اتفاق تلخی را رقم زد. با این حال رفتن لوکادیا یک نکته مثبت هم داشت و آن شکوفا شدن پدیده‌ای مثل محمد عمری بود.

محمد عمری وینگر ۲۲ ساله پرسپولیس که محصول آکادمی این باشگاه است،در این فصل حسابی درخشیده و پدیده امسال پرسپولیس لقب گرفته است. عمری در فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت با این حال هر زمان که به بازی می‌آمد نشان می‌داد بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد. گل‌محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرد و حتی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان هم به او از ابتدا بازی داد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد وسوسه کننده قطری به هافبک پرسپولیس

بعد از آن عمری بیشتر به عنوان یک مهره جانشین به بازی می‌آمد ولی چند اتفاق پشت سر هم باعث شد تا همه‌چیز برای این ستاره جوان عوض شود و به نوعی ورق برگردد. رفتن لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عالیشاه و همچنین نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا دوباره فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس به عمری جوان برسد. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و به ستاره این روزهای پرسپولیس تبدیل شد.نکته جالب و شاید عجیب در مورد عمری به آمار او قبل و بعد از جدایی لوکادیا برمی‌گردد.

عمری قبل از رفتن ستاره هلندی که اکثرا به عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌رفت، ۲۲۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد ولی نه تنها هیچ گلی به ثمر نرساند، بلکه حتی شوت درون چارچوب هم نداشت. بعد از جدایی لوکادیا شرایط کاملا عوض شد و این بازیکن جوان آمار فوق العاده‌ای از خودش به جا گذاشت.

عمری در چند بازی اخیر که لوکادیا در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت، مجموعا ۲۰۸ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و ۴ شوت در چارچوب داشت. از این ۴ شوت عمری در چارچوب ۳ گل به ثمر رسید و او حالا جزو گلزنان برتر پرسپولیس در این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود.

عمری که حالا خودش را در قامت یک ستاره مطرح کرده، به یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم تبدیل خواهد شد و به طور حتم یحیی گل محمدی هم حساب ویژه ای روی ستاره جوان تیمش باز خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس