تعداد مصدومان زلزله خوی به ۱۳۳نفر رسید/ تمهیدات برای اسکان اضطراری در حال انجام است

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با تشریح آخرین وضعیت زلزله در شهرستان خوی از اعزام ۸ تیم هلال‌احمر برای امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش مشرق، حمید محبوبی با اعلام آمادگی کامل استان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان بیان کرد: به محض وقوع زلزله تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی از انبارها بارگیری و هشت تیم به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام ۴۴ نفر از نیروهای امدادی در قالب هشت تیم به مناطق زلزله‌زده گفت: ۱۴ نفر از کارکنان جمعیت به همراه تیم‌های امدادی به مناطق روستایی قاشقابلاغ، رهال، هندوان، سعلکده، بدلان و شهانق اعزام شده و ۶ تیم هم در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به گفته سرپرست هلال‌احمر آذربایجان غربی، ۷ خودرو شامل آمبولانس، پیکاب و هایلوکس به همراه دو خودروی شخصی برای امدادرسانی اعزام شده‌اند.

محبوبی با تشریح اعلام وضعیت روستاهای ارزیابی شده اظهار کرد: طبق ارزیابی تیم‌های عملیاتی و امدادی هلال‌احمر استان، روستاهای قینر علیا و سفلی، شهانق، چاوشقلی و یدیلر خسارت نداشته‌اند و در حال حاضر تمهیدات برای اسکان اضطراری خانوارهای حادثه‌دیدگان روستای وار در حال انجام است.

همچنین طبق اعلام اورژانس مصدومان حادثه تا کنون به ۱۳۳نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس