.

یک رسانه صهیونیست از آماده‌باش نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز غزه به خاطر هراس از ربوده شدن توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» در گزارشی از آماده باش نظامیان صهیونیست در مرزهای غزه خبر داد و نوشت: باتوجه به افزایش تلاش های حماس برای ربایش نظامیان اسرائیلی در خط مرزی، آنها در حالت آماده باش هستند.

این رسانه صهیونیست با اشاره به آزادی بیش از هزار اسیر فلسطینی در مقابل آزادی «گلعاد شالیت» نظامی صهیونیست در سال ۲۰۱۱، احتمال ربایش تعداد بیشتری از نظامیان صهیونیست توسط حماس را بعید ندانست.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» اضافه کرد: باتوجه به موفقیت حماس در ربایش نظامیان اسرائیلی و استفاده از آنها برای فشار بر تل‌آویو جهت آزادی اسرای فلسطینی در سال ۲۰۰۶، حماس ممکن است باز هم از این روش استفاده کند.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی نیز امروز گزارش داد که اسماعیل هنیه و صالح العاروری رئیس و معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دستور تهیه نقشه ربودن نظامیان بیشتر این رژیم در مرز نوار غزه را صادر کرده اند تا از این طریق فشار بیشتری به تل آویو برای تبادل اسرای صهیونیست با اسیران فلسطینی بیاورند.

در این گزارش آمده که گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اخیرا تلاش های خود را افزایش داده و برنامه هایی برای ربودن نظامیان صهیونیست در مرزهای غزه دارند تا اهرم های فشار بیشتری به دست آورند.

به گفته این رسانه صهیونیست، جنبش حماس قصد دارد که در یک روز عادی و بدون درگیری با صهیونیست ها به طور ناگهانی یک نظامی صهیونیست را بربایند که هدف آن ها از این ربایش ناگهانی، ممانعت از آمادگی رژیم صهیونیستی برای مقابله با این گونه عملیات است.

اخیرا «حازم قاسم» سخنگوی گروه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز تاکید کرد که مقاومت توانایی آزاد کردن اسرای خود را دارد و این قدرت خود را در تمام عرصه ها ثابت کرده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام دوشنبه شب، با انتشار فایلی ویدئویی از «آبراهام منگستو» یکی از اسیران صهیونیست در نزد مقاومت در غزه، ادعاهای «آویو کوخاوی» درباره موفقیت‌هایش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.

منگستو در این ویدئو با شکایت از بی‌توجهی مقامات صهیونیست نسبت به وضعیت خود و دیگر اسرای صهیونیست گفت: تا چه زمان ما باید این درد و رنج را تحمل کنیم، آیا کابینه اسرائیل به فکر ما نیست؟

گردان های شهید عزالدین القسام همچنین با انتشار این ویدئو بر شکست کوخاوی در زمینه تبادل اسرا و دروغ گویی وی در مقابل کابینه رژیم اشغالگر و صهیونیست‌ها در این باره تاکید کرد.

این گردان ها همچنین تاکید کرد که پیامدهای شکست‌های کوخاوی متوجه «هرتزی هالیوی» جانشین وی خواهد بود.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، چهار نظامی رژیم اسرائیل به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" را از زمان حمله این رژیم به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد و تلاش ها برای مبادله آن ها به خاطر خودداری این رژیم از پذیرش شرط های مقاومت بی نتیجه مانده است.

بر اساس گزارش های نهادهای ذیربط و فعال در امور اسیران فلسطینی، نیروهای رژیم اشغالگر قدس حدود چهار هزار و ۸۵۰ فلسطینی از جمله ۴۱ زن، ۲۲۵ کودک و ۵۴۰ نفر کارمند را در ۲۳ زندان در اسارت دارند.

در سال ۲۰۱۱ در مقابل آزادی گلعاد شالیت نظامی صهیونیست از زندان گروه های مقاومت در غزه، ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس