واکنش صهیونیست ها به انتشار ویدئوی اسیر اسرائیلی

بنیامین نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست که ویدئوی وی از سوی حماس منتشر شده است، به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، خانواده «افرها منگستو» نظامی اسیر صهیونیست که گردان های القسام ویدئویی را از وی منتشر کرد، واکنش نشان داد.

طبق اعلام رسانه های عبری، خانواده این نظامی اسیر صهیونیست اعلام کرد: ما این ویدئو را چندین بار مشاهده کردیم و اگر صحت داشته باشد نشانه جدیدی مبنی بر زنده بودن وی است.

خانواده منگستو افزود: دولت باید برای بازگرداندن وی به خانه اقدام کند. به نظر می رسد حال او خوب است و مداوا می شود و دلیلی ندارد بیشتر از این آنجا باشد. دیدن او بسیار جذاب است و این نخستین باری است که وی را مشاهده می کنیم.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به انتشار ویدئوی این نظامی اسیر صهیونیست واکنش نشان داد.

دفتر نتانیاهو در این خصوص مدعی شد: انتشار ویدئوی منگستو نیرنگی است که هرگونه فرصت برای دستیابی به معامله تبادل اسرا را به تاخیر می اندازد.

دفتر نتانیاهو ادعا کرد: حماس بجای اینکه به فکر ساکنان نوار غزه باشد از این سیر برای جنگ روانی استفاده می کند. اسرائیل تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرای مفقود به کار می بندد.

لازم به ذکر است که گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از نظامی اسیر صهیونیست پیام ویدئویی را منتشر کرد که در آن این نظامی از کابینه این رژیم خواهان آزادی خود است.

نظامی اسیر صهیونیست به نام «افرها منگستو» که از سال ۲۰۱۴ نزد گردان های قسام اسیر است، خطاب به مقامات صهیونیست می گوید: اسرائیلی ها کجا هستند، من تا کی باید در اینجا اسیر باشم، من و دوستانم بعد از سال های طولانی از درد و رنج خواهان آزادی هستیم، در نهایت سرنوشت ما چه می شود.

قسام با انتشار این پیام تصویری ادعای «آوی کوخاوی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره دستاوردهای ادعایی دوران خدمتش را زیر سوال برد.

کوخاوی در مراسم تودیع خود ضمن برشمردن دستاوردهایش مورد ادعایش از جانشین خود خواسته بود که ادامه دهنده این مسیر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علوی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    ان شاء الله بعد از این شاهد سریال با پخش هر شب یک یا چند اسیر صهیونیست خواهیم بود. امشب و هر شب برنامه سینماهای جبهه مقاومت! بشتابید!
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    آفرین به گردان قسّام که بعد از گذشت ۹ سال از اسارت، این موش صهیونیت اسرائیل نتونسته غلطی بکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس