مقتدایی: کارآمدی‌ و قدرت سپاه دلیل عصبانیت دشمن از این نیروی اثرگذار شده است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قدرت و کارآمدی‌های سپاه سبب عصبانیت دشمنان از این نیروی مهم و اثرگذار و دارای پایگاه و جایگاه است.

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی اظهار کرد: سپاه نقطه قوت ایران و مورد دشمنی و بغض دشمنان است به همین جهت یکی از اهداف اساسی کشورهای انگلستان، فرانسه و آلمان در کنار آمریکایی‌ها فشار بر سپاه برای تقلیل جایگاه و کارکردهای آن است.

وی با بیان اینکه آنها هم در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن چنین اقداماتی را همواره در دستور کار خود داشتند، گفت: چون سپاه توانسته است جایگاه منطقه‌ای خود را ارتقا دهد عملاً کشورهای معاند ایران نتوانسته اند در هم آوردی با سپاه این مجموعه پر قدرت و رو به رشد را متوقف کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اکنون و پس از اغتشاشات اخیر در ایران و نقش و جایگاهی که بخش‌های مردمی مرتبط با سپاه پاسداران از جمله بسیج مستضعفین و نیز نیروی قدس داشته‌اند، این قبیل کشورها تلاش می‌کنند تا فشار دیگری را وارد کنند، بلکه به نتایج مطلوب خود برسند.

مقتدایی ادامه داد: البته ابزارهای سپاه برای مقابله با دشمنان هم وسیع و پردامنه است و هم کارآمد و هم به روز رسانی شده است؛ به همین جهت است که اکنون بخش های مختلف این نیروی عظیم که وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی را بر عهد دارد در کانون توجه دشمنان ایران قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ایران هم در صحنه هوا و فضا و هم در عرصه دریا و هم در زمینه دیپلماسی عمومی و فرهنگ انقلاب اسلامی که دائماً رو به گسترش است، زمینه‌های مقابله‌های جدی با آمریکا و اذنابش در منطقه و کشورهای اروپایی که این روزها به وضوح نشان داده‌اند که تمایل به دخالت در امور داخلی ایران دارند را در اختیار دارد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: نکته مهم اینجاست که قدرت و کارآمدی‌های سپاه سبب بغض دشمنان به این نیروی مهم اثرگذار و دارای پایگاه و جایگاه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 0
    کارآمدی و قدرت سپاه باید متمرکز در امور داخلی کشور باشد
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    قدرت سپاه در مبارزه با داعش و نابودی ان بر هیچ کسی پوشیده نیست. خدا قوت بهشون
  • محمودسلمانی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 0
    کوچکترین سپاس از #اسطوره_مبارزه_با_تروریسم #قاسمِ_حضرت_قائم (عج) تلاش برای قاسم بودن است.. هر کس یک درجه سلیمانی تر شود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس