حجت‌الاسلام علی اکبری: سپاه پاسداران رکن رکین و نقطه قوت جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت تهران گفت: سپاه پاسداران رکن رکین و نقطه قوت جمهوری اسلامی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد علی اکبری در نماز سیاسی عبادی این جمعه تهران با تبریک پیش رو بودن ماه رجب اظهار کرد: خداوند برای اینکه انسان‌های مومن بتوانند در این دنیای پر از تاریکی‌ها و آلودگی‌ها به سلامت زندگی کنند و زندگی آنان همراه با رشد باشد و برای اینکه بتوانند تقوا را ازاین زندگی کوتاه مدت برای خود فراهم کنند و زیست فردی و خانوادگی عطر بهشت پید ا کند، در مسیر زندگی آنها فرصت هایی قرار داده است که یکی از این فرصت‌های بی بدیل ماه مکرم رجب است.

وی این ماه را یکی از پشتوانه های اصلی برای سالکان کوی حق در این مسیر پر فراز و نشیب دانست و ادامه داد: اهل معرفت برای آمدن این ماه روزشماری می‌کنند. ماه رجب آغاز فصل نیایش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبری، رجب و شعبان را آماده گاهی برای ماه رمضان و درک لیله القدر برشمرد و گفت: در روایات ماه رجب، ماه بزرگ تعبیر شده است.

وی با اشاره به اعیاد و مناسبت‌های ماه رجب گفت: در این ماه امام محمدباقر (ع) به دنیا آمد و دومین بشارت هم پژواک دل انگیز این ماه خجسته است که بندگان خدا را برای درک این ماه شگفت انگیز دعوت می کند؛ مفتخریم باقرالعلوم بزرگترین شخصیت تاریخ، کسی که جز خدا و رسول و ائمه معصومین مقام او را درک نکرد، در این ماه متولد شده است و این ماه فرو باریدن رحمت الهی است.

امام جمعه موقت تهران نقطه اوج این ماه را ۱۳ رجب عنوان و بیان کرد: خداوند در این ماه علی (ع) را آورد و پایان آن، روز مبعث رسول اکرم (ص) است. ولادت امام جواد(ع)، شهادت موسی بن جعفر(ع) و رحلت حضرت زینب کبری (س) هم فرصت‌های دیگری برای بهره مندی از این ماه رحمت الهی است.

وی با تاکید بر اهمیت روزه در این ماه، همچنین عمره رجبیه، ذکر ستغفار، اعتکاف، گفت: ایام اعتکاف جوانان و مومنان عاشقانه صف می کشند و در خانه های خدا معتکف می‌شوند وامسال بعد از کرونا، شاهد اعتکاف متفاوتی خواهیم بود. امیدواریم خداوند ما را برای یک ماه رجب متفاوت آماده کند.

حجت‌الاسلام علی اکبری با اشاره به بارش برف و باران در آخر ماه حضرت فاطمه (س) و برودت هوا گفت: در این مدت بیشتر متوجه نعمت گاز در کشور شده‌ایم و در این ایام دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیشتر و بهتر خود را نشان داد. ابران به همت مجاهدان مومت در رتبه سوم تولید گاز در چهان از یک سو قرار گرفته و نمادی از مجاهدت و عدالت پروری برای گسترش خطوط انتقال گاز در میام شهرها و روستاها انجام شده است طوری که زی پوشش قرار گرفتن کاز از ۲ هزار کیلومتر از قبل از انقلاب به ۳۸ هزار کیلومتر در بعد از انقلاب رسیده است.

وی اضافه کرد: خظوط گاز شهری هم از ۲ هزار کیلومتر به ۴۲۰ هزار کیلومتری افزایش یافت و خانواده شهری از یک درصد به ۸۶ درصد یه برکت مجاهدت ها انجام شده است که همه این دستاوردها به جهاد تبیین نیاز دارد.

خطیب موقت تهران با بیان اینکه در آستانه ماه بهمن، ماه پیروزی و ماه خاطرات جاودانی ملت رشید ایران هستیم، گفت: ملت مظلوم در حالی امسال به ماه بهمن می رسد که باز هم یک پیروزی بزرگ را پشت سر گذاشته و به مدد الهی از یک نبرد ترکیبی بسیار پییده با حضور همه سران کفر و نفاق و عناصر خائن و خودفروخته که در این میدان وارد شده‌اند و همه تجربه خود را وارد کرده اند و یک نقشه تحسین برانگیز برای براندازی داشتند به هدایت امام عالی قدر خود توانست از این امتحان سخت سربلند بیرون بیاید.

حجت‌الاسلام علی اکبری خاطرنشان کرد: برنامه دشمن جامع اما محاسبه آنان غلط بود. چون نظام محاسباتی دشمن مادی است و از وجود عنایت الهی و ایمان و ریشه ملت ما غافلند و از وجود رهبر حکیم و عالی قدر ما غافل هستند و نمی‌توانند در نظام مجاسباتی خود خوب محاسبه کنند.

وی افزود: در این نبرد اخیر دوستان و دشمنان و عظمت انقلاب اسلامی و جایگاه رفیع شهیدان و نقاط قوت و ضعف مان را بیشتر شناخته ایم. براین عظمت انقلاب اسلامی و نقاط قوت باید مجددا برنامه ریزی کنیم و برای نقاط ضعف باید همت ملی به میدان بیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    4 4
    وقتی از ارمنستان و روسیه و چین در قبال آذربایجان اوکراین و مسلمانان چینی حمایت میکنید موجب بهانه بدست غرب میشوید
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      1 4
      زر نزن
    • DE ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      برنامه دشمن جامع اما محاسبه آنان غلط بود یا به عبارتی تجزیه دشمن خوب بود ولی مرده شور ترکیبشان را ببرد. و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین .در مقابل خداوند هیچکس نمیتواند مکر کند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    6 2
    فقط برنامه های شما درست است
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      1 5
      تا چشای حسودان دراد
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 7
    درود
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 6
    درود بر سپاه با غیرت
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 3
    دشمن ازشکست خودخبردارد ازوعده های الهی هم؛ اماماموراست ومجبور! برجام جنگ تحریم پروپاگاندا و.. همه ازیک وجه،اقداماتی ناچار،دفاعی ومذبوحانه برای زنده نگه داشتن فضای منفی واجماع افکار برای امکان تداوم سلطه وتهاجمست مرد داما فرمود:بایدباغرب تهاجمی سخن گفت ‎
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 1
    درود بر سپاه
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 2
    انصافا سپاه مظلوم مقتدره
  • وطن پرست AT ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 0
    حاج اقا اینها رو ول کن بگو ببینم برخورد مصداقی با مفسدان اقتصادی به کجا رسید!
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 2
    دشمن در حال دست و پا زدن های آخره ریییسی خوب داره پیش میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس