آیت‌الله کعبی: اقدام اروپا بسترسازی برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران و سپاه است/ عواقب این بازی خطرناک به عهده اروپاست

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: این اقدام بسترسازی و مجوز برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران و سپاه است و اروپایی‌ها باید مسئولیت این موضع‌گیری را بر عهده بگیرند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله عباس کعبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد و گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بوجود آوردنده تروریسم بین‌المللی هستند و نمی‌توانند درباره مبارزه با تروریسم موضع بگیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا داعش را بوجود آورده و حمایت کردند، افزود: منافقین که در سال‌های ۶۰ و ۶۱ ملیت ایران را به خاک و خون کشیدند و در واقع این‌ها داعش بودند زمانی که داعش وجود نداشت، ولی الان تحت حمایت آمریکا و اروپا قرار دارند. ژ

این عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش را از بین برد و سوریه، عراق و منطقه از لوث وجود این گروه تروریستی تحت حمایت اروپا و آمریکا پاک کرد و اگر سپاه نبود داعش به اروپا و آمریکا می‌رسید.

اروپایی‌ها باید مسئولیت اقدام خودشان را بر عهده بگیرند

آیت‌الله کعبی ادامه داد: اقدام اخیر اروپایی‌ها علیه سپاه و همچنین بیانیه‌ای کذایی که پیشتر علیه سپاه دادند، یک بسترسازی و یک مجوزی برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران و سپاه پاسداران است.

وی با تاکید بر اینکه اقدام پارلمان اروپا یک نوع اعلان جنگ است، گفت: اروپایی‌ها از عواقب موضع‌گیری خودشان مطلع هستند و باید مسئولیت این موضع‌گیری علیه ملت ایران و سپاه پاسداران را بر عهده بگیرند. اروپایی‌ها نسبت ترور حاج قاسم را که قهرمان مبارزه با تروریسم است و به گردن مردم اروپا و آمریکا حق دارد، با همین بسترسازی شروع کرند. ابتدا آمریکایی‌ها علیه سپاه موضع گرفتند و این یک بسرسازی برای شهادت حاج قاسم شد.

آیت‌الله کعبی بیان داشت: حدس ما این است که اروپایی‌ها می‌خواهند یک اقدام تروریستی علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انجام دهند و عواقب این بازی خطرناک که در حد اعلان جنگ با ملت ایران است، به عهده خود آن‌هاست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: ملت ایران ابتکار عمل را به دست می‌گیرد و در منطقه و عرصه بین‌الملل پیش‌دستانه اقدام خواهند کرد مگر اینکه این‌ها از مواضع احمقانه خودشان کوتاه بیایند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    5 3
    سپاه شده کابوس چندین ساله امریکا و اروپایی ها. مثل خر تو گل گیر کردن که چی کار کنن که سپاه نابود بشه. ان شالله این ارزو را به گور خواهند برد
  • ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    نگران نباش اروپا مسئولیت اقدام خودش را بر عهده گرفته است.
  • ساس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    3 0
    اینبار محسن هاشمی را ترور میکنند و گردن سپاه می اندازند و دونفر بسیجی هم مسولیتش را به عهده میگیرند و در خارج هم الکاظمی را دود میکنند و سپاه تلویحا زیر ضربه میرود و...
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    انشالله که بستر سازیه مهیا و انجام بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس