میرزایی: اگر سپاه نبود، امروز اروپا از شر داعش درامان نبود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اقدام اتحادیه اروپا در خصوص تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اروپایی‌های بی‌چشم‌ورو باید بدانند که اگر سپاه نبود، امروز همان اروپا از شر داعش درامان نبود.

به گزارش مشرق، حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت در خصوص اقدام اتحادیه اروپا در خصوص تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اروپایی‌های بی‌چشم‌ورو باید بدانند که اگر سپاه نبود، امروز همان اروپا از شر داعش درامان نبود.

وی افزود: اگر یک مجموعه رسمی و قانونی یک کشور توسط کشوری دیگر، تحریم شده و تروریست خوانده شود، اولا دچار ۲ خطای سیاسی شده‌است و ثانیاً کار مضحکی مرتکب شده‌که منجر می‌شود سنگ روی سنگ درنظام سیاسی جهانی، بند نشود.

میرزایی اظهار کرد: چنین غلطی را در گذشته آمریکایی‌ها درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بعضی دیگر از نهادهای ما انجام دادند و اقدام متقابل ما این بود که ارتش آمریکا را تروریست معرفی کردیم و اگر امروز هم اروپایی‌ها چنین اشتباهی بکنند و دست به چنین خطای راهبردی بزنند، مسلما مجلس شورای اسلامی، اروپایی ها را نیز ملحق به همان قانون خواهد کرد و تشکیلات نظامی و امنیتی اروپا را مشمول همان قانون خواهد دانست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرحی هم در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که باید اقدام متقابل انجام دهیم و همانگونه که در مورد آمریکایی‌ها این کار را کردیم، با تصویب این طرح و قانونی کردن آن، متقابلاً اروپایی‌ها را نیز به همان قانون اقدام متقابل در برابر آمریکایی‌ها ملحق خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 1
    اگر سپاه نبود کل جهان از شر داعش در امان نبود. رحمت خدا بر قهرمان جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی. قطعا او از سربازان امام زمان بود
  • ساس IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    این بابا اصلا تو باغ نیست که داعش سگ دستاموز ناتو بوده و هست و نوکر گوش بفرمان اربابست و وی را نیش نمیزند. و دوم اینکه سپاه همکاسه ی غرب در کشتن اسلامگرایان سلفی نبوده و نیست. و برای خوشایند آنها وارد جنگ سووریه نشده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس