به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: خلع سلاح حریف در حوزه گفتمانی و اعتبار اخلاقی، مهم ترین موفقیت جمهوری اسلامی در مواجهه با امپراتوری غرب است.

تصورش را بکنید! آمریکا یا دولت های اروپایی دنباله رو، وقتی می خواهند ایران یا سپاه پاسداران را تحریم کنند، به دستاویزی می آویزند که شلیک به حیثیت خودشان محسوب می شود: مبارزه با تروریسم!

هیچ فرد بیطرف و بی غرض و مرضی در دنیا نمی تواند "داعش" و "سازمان مجاهدین خلق (سازمان منافقین) را به رکورد داری جنایت و ترور نشناسد؛ بس که مرتکب جنایت شده و آلبوم جنایت های خود را به تماشا گذاشته اند!

اهل دقت می پرسند این گروه ها و گروه های مشابه را چه کسانی در دنیا فربه کردند و چه کسانی، شر تروریست ها را از سر ملت ها دور ساختند؟

کسی در دنیا نمی تواند انکار کند که سپاه پاسداران و فرمانده سپاه قدس آن، سر افعی داعش را در عراق و سوریه کوبیدند، و حال آن که رئیس جمهور سابق آمریکا بارها گفت: داعش را دولت اوباما راه اندازی کرد.

آیا مایه ننگ نیست که سه سال قبل آمریکا، و اکنون پارلمان اروپایی، از پشت تروریست های منکوب شده درآیند و علیه "سپاه ضد تروریسم"، عقده گشایی کنند؟

دولت های اروپایی با کدام مشروعیت و اعتبار می توانند بر چسب تروریسم را علیه ایران استفاده کنند، و حال آن که از انگلیس و فرانسه و آلمان گرفته تا هلند و سوئد و آلبانی، همین حالا میزبان گروه های تروریستی ورشکسته ای مثل منافقین، کومله، حزب دموکرات، الاحوازیه و... هستند؟

این که دولت های اروپایی در مقابل ایران، به دستاویزی بیاویزند که مایه متهم شدن خود آنها و اسباب سربلندی ایران در دنیاست، قبل از هر چیز، تهیدستی غرب در مصاف تاریخی را نشان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    12 3
    مهم ترین موفقیت جمهوری اسلامی در مواجهه با امپراتوری غرب، داشتن رهبری شجاع و با بصیرت و ژرف نگر (خامنه ای) است که خدا به ملت ایران لطف کرده. رهبری که لنگش در اروپا پیدا نمیشه
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      10 2
      دلیل موفقیت جمهوری اسلامی مقابل غرب #ولایت_فقیه هست و ملت پای رکاب ایشان که باعث حمایت خداوند متعال و حضرت حجت سلام الله میشه و البته لنگه امام خمینی عظیم و امام خامنه ای عزیز نه در غرب که در هیچ کجای دنیا نبوده و پیدا نمیشه
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    11 2
    این غرب نیست اینا یه مشت هرزه اند بعدازاخته سازی تو کثافتشون دارن میمیرن
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    3 2
    مطلب بالا را تایید میکنم.
  • رضا IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 4
    خودمونيم خيلى از اين باصطلاح تحليل گرها........! موافقى مشرق ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس