کد خبر 1456962
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
نبنزیا: آمریکا شریک جنایات اوکراین در دونباس است

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، می گوید آمریکا به واسطه همراهی و حمایت از اوکراین در جنایات جنگی این کشور شریک است.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل می گوید آمریکا در جنایات اوکراین در جنگ با روسیه شریک است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل امروز جمعه اعلام کرد که آمریکا در جنایاتی که مقامات اوکراین علیه غیر نظامیان در دونباس صورت داده اند، همدست هستند.

پیشتر نیز نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که پیشنهاد کمیسیون اروپا برای تشکیل دادگاهی در مورد اوکراین تحت نظارت سازمان ملل متحد، با هدف مشروعیت بخشیدن به اقدامات غیرقانونی غرب در قبال روسیه است.

این دیپلمات روسی به خبرنگاران گفت: «پیشنهادهای مختلف بسیار زیادی وجود دارد که پیگیری همه آنها دشوار است. این نمونه‌ای از آنچه نظم بین المللی مبتنی بر قوانین نامیده می‌شود، است. آنها این قوانین را ابداع می‌کنند، سپس آنها را جهانی می‌کنند و همچنین به دنبال در اختیار گرفتن اختیارات سازمان ملل هستند.»

دیپلمات روسیه در سازمان ملل همچنین افزود: «همه اقدامات غرب، تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر بی قانونی آنها با ابزارهای نامناسب است. آنها می‌خواهند تصمیمی بگیرند که از طریق مجمع عمومی سازمان ملل آن را اجرا کنند و سپس سازمان ملل را به حال خود رها کنند و خودشان با مسئله برخورد کنند و از هیچ کس هم نپرسند و به هیچ کس هم گزارش نمی‌دهند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    حرف درست البته اینه آمریکا در جنایات جنگ اوکراین با روسیه شریک است. راستی موهاتو با چی می شوری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس