کد خبر 1457110
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
هدف جدید فتح‌الله زاده در سفر به امارات/ مشکل استقلال برای قطع همکاری با 2 بازیکن

مدیرعامل باشگاه استقلال در سفر خود به امارات هدف جدیدی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مهلت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال کشورمان در تاریخ ۶ بهمن تمام می‌شود و این در حالیست که باشگاه استقلال هنوز موفق به تسویه حساب یا توافق با طلبکاران خودش برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی نشده است.

در حال حاضر پنجره آبی‌ها به دلیل شکایت‌های گابریل پین و هرویه میلیچ بسته شده و باشگاه استقلال باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی طی ۵ روز آینده رضایت هردو را جلب کند. در مورد میلیچ؛ این بازیکن حدود ۲۳۰هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است. این پول در زمان مدیریت قبلی از حساب باشگاه خارج شده اما بازیکن معتقد است که پولی از طرفی صرافی به حساب او نرفته، باشگاه استقلال نیز مدعی است که پول را به صرافی پرداخت کرده است. از طرفی مطالبات گابریل حدود ۵۰هزار دلار است. در حالیکه قبلا اعلام شده بود برای پرداخت شرایطی این پول با وکیل پین توافاتی شده اما در سفر علی فتح‌الله زاده به دبی ممکن است این برنامه تغییر کند.

به این ترتیب باشگاه استقلال الان با تهیه حدود ۳۰۰هزار دلار می‌تواند مشکل پنجره نقل و انتقالاتی را حل کند. در همین راستا قرار است امروز پولی از طرف اسپانسر باشگاه پرداخت شود. ضمن اینکه بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد مدیرعامل باشگاه استقلال ممکن است فردا به امارات سفر کند تا برای پرداخت مطالبات پین و میلیچ توافقات نهایی را انجام دهد. اگر باشگاه استقلال موفق به تامین منابع مالی شود، یکی از برنامه‌های فتح الله زاده پرداخت پول نقد در امارات به دو طلبکار باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

اخطار ساپینتو به مدیران استقلال

فتح الله زاده در سفر به دبی هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند. مدیرعامل باشگاه استقلال که طی روزهای اخیر مذاکراتی را برای جذب بازیکن خارجی آغاز کرده تا در صورت باز شدن پرونده بتواند کار نقل و انتقالات را سریع‌تر پیش ببرد، در امارات نیز گفت‌وگوها را ادامه خواهد داد. گفته می‌شود در لیست اعلامی ساپینتو نام دو سه بازیکن خارجی وجود دارد و فتح الله زاده قصد دارد اقدامات لازم برای تقویت تیم طبق نظر سرمربی تیم را در این سفر انجام بدهد. یکی از این بازیکنان ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور است که مدیران استقلال در تلاش برای توافق با باشگاه تبریز هستند. علاوه بر آلوز گفته می‌شود بازیکنان دیگری با ملیت پرتغالی و برزیلی نیز در لیست سرمربی آبی‌ها وجود دارد.

با اینحال باشگاه استقلال باید در ابتدا لیست خود را خالی کند تا بتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. از این رو عزیز بک آمانوف و سجاد شهباززاده دو بازیکن مد نظر برای قطع همکاری هستند اما با توجه به قراردادهایی که بسته شده، باشگاه باید برای جدایی این دو بازیکن با آن‌ها به توافق برسد که این مساله نیز چالش مالی دیگری برای استقلال خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس