کد خبر 1457130
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
برنامه باشگاه استقلال برای جذب بازیکن خارجی/ پنجره زمستانی آبی‌ها در آستانه باز شدن

مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه است.

به گزارش مشرق، یکی از برنامه‌های باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی جذب بازیکن خارجی است و این هدف را با درخواست سرمربی برای تقویت تیم آبی پوش تهران در نیم فصل دوم دنبال می‌کند.

با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، طی روزهای اخیر اسامی مختلفی برای حضور در جمع شاگردان ساپینتو مطرح شده و این در حالیست که باشگاه استقلال اگر بتواند پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند، برنامه مشخصی برای جذب بازیکن خارجی دارد.

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد استقلال برای جذب بازیکن خارجی به دنبال بازیکنانی با مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار است و با توجه به اینکه گفته می‌شود در لیست ساپینتو نام ۲-۳ بازیکن خارجی وجود دارد، باشگاه مذاکرات خودش را با گزینه‌های مدنظر بر همین اساس پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

هدف جدید فتح‌الله زاده در سفر به امارات

قرار است امروز پولی از سوی اسپانسر به حساب باشگاه واریز شود و در صورت تحقق این امر، علی فتح الله زاده امیدوار است بتواند پس از سفر به امارات و توافق با گابریل پین و هرویه میلیچ، تا اواسط هفته پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند و اقدامات نهایی را برای عقد قرارداد با بازیکن خارجی انجام دهد. این در حالیست که طبق اعلام سازمان لیگ پنجره زمستانی روز پنجشنبه ۶ بهمن بسته می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است فردا به امارات سفر کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس