زارع پور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر رونمایی رسمی از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر، گفت: تا پایان دولت سیزدهم ۶ هزار خدمت دولت، الکترونیکی خواهد شد.

به گزارش مشرق، عیسی زارع‌پور در مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی موزعین پستی کشور، اظهار داشت: موتور سیکلت برقی هوشمند با کیفیت تولید داخل که امروز تولید شده، حاصل کار ۱۰ساله نخبگان کشور است و از رییس سازمان اوقاف تشکر ویژه داریم که امروز وقف را در خدمت حوزه جدیدی که کشور به آن نیاز دارد، قرار داده ست.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام شهرداری تهران الگویی باشد تا دیگر کلان‌شهرها نیز پای کار بیایند و بتوانیم این اقدام را در شهرهای دیگر انجام دهیم.

وزیر ارتباطات درباره نقش این وزارتخانه در کاهش آلاینده‌ها، گفت: با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات و استفاده حداکثری از این فناوری مهم می‌توانیم در کاهش سفرها نقش عمده‌ای داشته باشیم و این کار، میزان آلاینده‌ها را در کشور کاهش می‌دهد.

زارع‌پور بیان کرد: دولت سیزدهم با شناخت فناوری و نقشی که می‌تواند در تمام جوانب کشور داشته باشد، به آن توجه ویژه کرده و کارگروه اقتصادی دیجیتال را برای همین موضوع تشکیل داده است.

وی ادامه داد: پنجره واحد خدمات دولت هوشمند که دهه فجر با حضور حداکثری دستگاه‌ها رونمایی می‌شود تا تردد مردم در ادارات را کاهش دهد. امیدوارم تا پایان دولت سیزدهم شاهد ارائه تمام ۶ هزار خدمت دولتی از طریق پنجره هوشمند دولت باشیم. تا پیش از این «پست هوشمند» مورد تاکید بود؛ اما اکنون به «پست هوشمند سبز» نیاز داریم و باید در راستای آن قدم برداریم.

رتبه نخست ایران در شدت مصرف انرژی

«علی سلاجقه» رییس سازمان محیط زیست نیز در این مراسم، گفت: انرژی در سطح دنیا وضعیت مناسبی ندارد و ایران در شدت مصرف انرژی و استفاده از آن رتبه اول و تولید برق رتبه ۱۶ دارد که این می‌تواند پشتوانه استفاده ناوگان برقی از انرژی پاک باشد. باید این ظرفیت‌ها را به کشورهای دنیا نیز صادر کنیم. خوشحالیم که امروز با مشارکت وزارت ارتباطات و شهرداری در این راه قدم برداشته شده است.

«سید مهدی خاموشی» رییس سازمان اوقاف نیز در این مراسم گفت: زمانی که کاری خیر مردم را هدف می‌گیرد، واقفین برای رفاه و آسایش دیگران وقف می‌کردند. اگر نیاز به بیمارستان، درمانگاه و... نیاز بود واقفین ورود می‌کردند. امروز رفع آلودگی مدنظر است و ما نیز برای رفع این مسئله سعی داریم همکاری کنیم.

وی تاکید کرد: این وسیله نقلیه کاملاً در ایران تولید شده و راهبری و نحوه موتور داخلی و بومی است و تقاضا از شهردار و وزیر ارتباطات این است راجع به ورود ماشین‌های برقی به ناوگان شرکت ملی پست قدم بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام التماس میکنم پیگیری کنید وام ودیعه مستاجران سودش شده ۲۳ درصد. دولت اول سال گفت وام ودیعه مستاجران وام کم بهره هست که کمک حال مستاجران باشه کلی دوندگی کردیم در سایت ثبت نام کردیم در نوبت ماندیم به سختی نوبت ما شد حالا که برای تشکیل پرونده رفتیم گفتند سود وام ودیعه ۲۳ درصد شده.... مستاجر بینوا چه جوری سود ۲۳ درصد برای وام ودیعه دهد؟ پس قول دولت چه شد؟ بانک مرکزی فراموش کرده وعده رئیس جمهور را؟؟؟؟ به داد مستاجران بدبخت برسید قرار بود وام ودیعه مستاجران کم بهره باشد و کمک حال این قشر ضعیف ....... شما را به خدا پیگیری کنید ..... بدبخت شدیم .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس