کد خبر 1457196
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
لباس پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با استفاده از لباس پلیس مرتکب سرقت می شد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد به صورت نامحسوس در محدوده محله در حال گشت‌زنی بودند که به یک نفر که لباس پلیس به تن داشت مشکوک شدند.

وی بیان کرد: ماموران به صورت نامحسوس وی را زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند که این فرد با سوء استفاده از لباس و غصب عنوان پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کند، که بلافاصله ماموران اقدام به دستگیری متهم کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: از متهم تجهیزات پلیس مانند دستنبد و بی‌سیم نیز کشف شد و همچنین متهم به چندین فقره سرقت و اخاذی اعتراف کرد.

موقوفه‌ای گفت: متهم معترف شد با تهیه لباس پلیس مدتی است به همین شیوه سرقت کند که در این خصوص با تحقیقات پلیسی ۱۰ مالباخته شناسایی شد که یکی از آنها در همان روز طعمه این مامورنما شده بود و متهم مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از او اخاذی کرده بود.

وی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اضافه کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 1
    اینا لباس شخصی های اغتشاشگرها هستن!! 🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس