کد خبر 1449031
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
دستگیری

اعضای یک باند که در پوشش مأمور اقدام به سرقت مسلحانه، آدم ربایی، قتل و شرارت می‌کردند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان دستگیر شدند که از مخفیگاه آنها تعدادی سلاح کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلا تحت پوشش مأمور در شهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: اعضای این باند که تحت پیگرد قضایی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت‌های مسلحانه و به‌عنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و... هستند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاهای مسروقه متعلق به مالباخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه‌زنی غیرمجاز، چهار دستگاه بی‌سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای، ۶۰ عدد فشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عدد فشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه‌زنی، چهار دستگاه دوربین دید در شب کشف و چهار دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: متهمان پس ار انتقال به پلیس آگاهی استان در بازجویی‌های اولیه پس از مواجهه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سردار جعفری از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی منازل و استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر توجه و جدیت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    اینا رو اعدام کنید امنیت از بین نره مفسدفی الارضن دیگه
  • CN ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    1 0
    علیه ملت بوده و حکم محاربه ندارن! کما فی السابق
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    حکم محاربه بدهید
  • مهیار IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    این همه تجهیزات و تسلیحات برای سرقت بوده؟! با اینا که میشه در مقابل یک ارتش جنگید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس