کد خبر 1478198
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
سارقان سیم و کابل در اردبیل دستگیر شدند

به همت مأموران انتظامی و پلیس آگاهی سارقان سیم و کابل در اردبیل در محل ارتکاب جرم دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی اردبیل عصر پنجشنبه در تشریح جزئیات دستگیری باند سرقت سیم و کابل در اردبیل اظهار کرد: پلیس آگاهی در اجرای طرح «ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی» و به دنبال گزارش‌های مردمی تلاش کرد تا سارقان را در محل وقوع جرم و ارتکاب آن دستگیر کند.

سعید یوسفی فعال تصریح کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۶ سبلان اردبیل سارقان سیم و کابل که در محل ارتکاب جرم اقدام به جمع‌آوری سیم و کابل برق و مخابرات می‌کردند، دستگیر شده و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی گفت: اعضای این باند هفت نفری سرقت به بیش از ۲۵ فقره سرقت در اردبیل اعتراف کردند که پرونده آنها برای بررسی بیشتر به مجموعه آگاهی ارجاع شد تا نسبت به شناسایی مال باختگان اقدام شود.

فرمانده انتظامی اردبیل افزود: پلیس با سامانه ۱۱۰ در خدمت هموطنان است تا هرگونه جرم نظیر سرقت و اختلال در نظم عمومی را گزارش داده و مأموران به سرعت در محل مورد نظر حاضر شده و با اراذل و اوباش، سارقان، معتادان و سایر بزهکاران برخورد قانونی را انجام دهد.

یوسفی فعال در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب طرح «ارتقای امنیت» تلاش ما بر این است تا در این ماه مبارک جلوی هنجارشکنی‌های عمومی گرفته شده و با راهکارهای پیشگیرانه جلوی بزه و معاصی گرفته شود.

فرمانده انتظامی اردبیل از برخورد جدی با افرادی که اقدام به تظاهر روزه‌خواری می‌کنند، خبر داد و اضافه کرد: افرادی که در ملأ عام و با حرمت‌شکنی اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، با برخورد جدی پلیس و مجموعه قضائی روبه‌رو خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    سارقان سریالی الومینیومها و اهنهای قبور و کنتورهای برق قدیمی در سراب به لطف بازپرس بومی سراب تبرئه میشوند
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    خیلی زیاد،شده سرقت سیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس