سردار قنبری

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و هرمی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا در این باره گفت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی، مرحله ششم این طرح با استفاده از امکانات و ظرفیت پلیس‌های تخصصی به مدت ۶ روز از ۱۲ تا ۱۷ آذر ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا شد و طی آن ۷۳ نفر دستگیر و هفت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

وی افزود: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های تهران (۲۰ نفر)، گیلان (۱۷ نفر)، خراسان رضوی (۱۶ نفر)، اصفهان (۵ نفر)، کرمانشاه (۴ نفر) و البرز (۳ نفر) می‌باشد.

به گفته سردار قنبری، بسیاری از شرکت‌های هرمی با استفاده از شعارها و تبلیغات بازاریابی شبکه‌ای در حال جذب جوانان هستند، اما هیچ کدام از آن‌ها شرکت‌های بازریابی شبکه‌ای نبوده و حتی مجوزی در این خصوص فعالیت ندارند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ضمن توصیه به افراد به اینکه به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی با عنوان بازاریابی هستند اعتماد نکنید، گفت: امید است شهروندان به ویژه جوانان تحصیل کرده و جویای کار تجارب تلخ افراد فریب خورده شرکت‌های هرمی را سرلوحه خود قرار دهند تا زمینه برای سودجویی افراد شیاد و کلاهبردار بسته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس