کد خبر 1457260
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
عکس

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس طی سخنانی نسبت به حفاری‌های رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس توسط صهیونیست‌های تندرو، هشدار داد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری اسپوتنیک، «اسامه المزینی» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس طی سخنانی در جریان تجمع «یاری قدس و مسجد الاقصی» در نوار غزه عملکرد مقاومت فلسطین در کرانه باختری را ستود.

وی گفت: نمی‌توان در برابر آنچه در مسجد الاقصی رخ می‌دهد و یورش صهیونیست‌ها به این مکان مقدس سکوت کرد؛ چراکه الاقصی میدان نبرد و عنوان درگیری است.

المزینی در ادامه گفت که مقامات رژیم صهیونیستی مسئول هدف قرار دادن سیستماتیک مسجد الاقصی هستند و حماس بارها نسبت به تلاش برای تحمیل تقسیم زمانی و مکانی و تلاش برای تغییر وضعیت موجود این مسجد هشدار داده است.

وی همچنین خواستار قیام همگانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد و خاطرنشان کرد: غزه میدان را ترک نخواهد کرد و همچنان حامی کرانه باختری و مقاومت آن خواهد بود.

گروه‌هایی از شهرک‌های صهیونیست‌ نشین تقریبا هر روزه به مسجد الاقصی یورش می‌برند و در عین حال در سایه حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی مانع ورود اهالی قدس به این مکان مقدس می‌شوند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی اخیرا به مسجد الاقصی یورش برد که با موج گسترده محکومیت در سطح فلسطین و جهان اسلام روبرو شد و کشورهای جهان نیز خواهان پایان چنین اقدامات تحریک آمیزی از سوی صهیونیست ها شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس