شبنم مددزاده - دنی آلوز؛ از «حمایت از یک منافق» تا «فسخ قرارداد با یک متهم»

شبنم مددزاده که حامیان وی، اتهام ارتباطش با منافقین را توهم می‌دانستند و شعار «جای دانشجو، زندان نیست» سر می‌دادند با لباس فرم سازمان منافقین حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، شبنم مددزاده، عضو اسبق دفتر تحکیم وحدت، هفته گذشته تصویری از خودش با لباس منافقین در پارلمان اروپا را منتشر کرد.

شبنم مددزاده - دنی آلوز؛ از «حمایت از یک منافق» تا «فسخ قرارداد با یک متهم»

مددزاده دانشجویی بود که در دهه هشتاد به جرم ارتباط با گروهک تروریستی منافقین به ۵ سال حبس محکوم شد اما حامیان وی عنوان می‌کردند که این اتهام بی‌پایه و او ارتباطی با این گروهک نداشته است.

برخی حامیان وی نیز فریادهای همچون شعارهایی که برخی‌ها در این روزها سر می‌دهند که جای دانشجو در زندان نیست و ... سر دادند. حتی فروردین سال ۱۳۸۸ سایت ضدانقلاب رادیو زمانه در مورد مددزاده نوشت: «اتهامی که به ایشان زده شده، همکاری با گروهک مجاهدین خلق است که این اتهام هیچ‏گونه پشتوانه حقوقی و مبنای صدقی هم ندارد...»

* آلوز و دفاع ژاوی از سیستم قضایی

اما در اتفاق دیگر، هفته گذشته دنی آلوز پرافتخارترین بازیکن جهان در قرارگاه مرکزی پلیس شهر بارسلونا حاضر شد تا در مورد تعرض جنسی به یک زن تفهیم اتهام شود. سه هفته پیش، یک زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد که دنی آلوز در باشگاه شبانه به وی تعرض کرده است. پس از آن پرونده‌ای علیه آلوز تشکیل شد و او روز گذشته پس از تفهیم اتهام زندانی شد.

شبنم مددزاده - دنی آلوز؛ از «حمایت از یک منافق» تا «فسخ قرارداد با یک متهم»

اما در قبال چنین اتهامی نه تنها کمپینی از سوی ورزشکاران سلبریتی‌های جهان به راه نیافتاد که جای ورزشکار زندان نیست بلکه باشگاه پوماس مکزیک قرارداد خود با دنی آلوز، ستاره برزیلی را فسخ کرد.

شبنم مددزاده - دنی آلوز؛ از «حمایت از یک منافق» تا «فسخ قرارداد با یک متهم»

ژاوی هرناندز سرمربی کنونی بارسلونا و از دوستان نزدیک آلوز نیز در واکنش به این اتفاق گفت: «اظهارنظر در مورد مسائل این‌چنینی دشوار است. هم تعجب کردم و هم شوکه هستم. برای دنی متاسفم و سیستم قضایی در این مورد تصمیم خواهد گرفت. من واقعا حیرت‌زده و شوکه‌ام.»

نکته جالب توجه در این نشست، سخنرانی «شبنم مددزاده» بود که پیشتر از سوی گروه‌های خارج‌نشین به عنوان یک «فعال دانشجویی» معرفی شده بود.

وی تا پیش از بازداشت به عنوان نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت فعالیت می‌کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خاک تو سر سلبریتی و فوتبالیست جماعت ایرانی خاااااک
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      خاک تو سر خودت
  • محسن IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    نشان دوگانگی دنیای غرب است مثل ما شرقی ها عقب مانده و امل نیستند دفتر تحکیم هم نفوذ دشمن بوده و هست زمان بهترین جواب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس