مقام ارشد روس: تانک های آمریکایی هیچ کمکی به زلنسکی نمی کند

مقام ارشد دومای روسیه با بیان اینکه تانک های آمریکایی و اروپایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه در اوکراین نمی کند، گفت که این تانک ها اهداف مشروع نظامی به حساب می آیند.

به گزارش مشرق، رئیس کمیته امور بین الملل مجلس دومای روسیه به تصمیم آمریکا و آلمان برای ارسال تانک‌های «آبرامز» و «لئو پارد» واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این مقام ارشد روس در این خصوص گفت: تانک‌های آمریکایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه نظامی در اوکراین نمی‌کند.

وی ادامه داد: هر گونه تلاش اوکراین برای تسلط بر شبه جزیره کریمه با پاسخ سخت مواجه خواهد شد.

رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه تصریح کرد: تمام تانک‌های آمریکایی و اروپایی برای ارتش روسیه اهداف مشروع نظامی به شمار می آیند.

این اظهارات مقام روس در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز گذشته ضمن اعلام بسته کمکی جدید به اوکراین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار از تصمیم واشنگتن برای ارسال ۳۱ دستگاه تانک آبرامز به اوکراین خبر داد. آلمان نیز موافقت خود را برای ارسال تانک‌های «لئو پارد -۲» به اوکراین اعلام کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    3 0
    اشتباه شما این است که فرودگاه های اوکراین را نمی زنی. تانک و همه تجهیزات نظامی از هواپیما وارد اوکراین می شه. اگه باند فرود پایگاه و فرودگاه ها را بزنی یکی از راه های ارسال تسلیحات نظامی قطع می شه.
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      1 0
      هر چه سلاح هست از مرز زمینی و از جمله لهستان میاد. اون هواپیماها در کشورهای همسایه و منطقه تخلیه می شوند و نه در اوکراین، و لاوروف گفت مسیرهای ورودی مثل تونل و ریل و راه ها را خواهند زد.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      0 0
      از اروپای غربی میارن به نظرم.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 2
    ولی تانک‌های آمریکایی کمک های زیادی به پوتین برای تغییر روند عملیات ویژه نظامی در اوکراین (یعنی قبول شکست فضاحت بار ) می‌کند.
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      1 5
      اگر اوضاع خوب بود تغییر فاز برای پیروزی احتمالی و یا حداقل مقاومت نمی دادند. خود اوکراین با غنیمت هایی که گرفته نزدیک به هزار تانک در اختیار داره. پس این تعداد تانک تأثیر چندانی جز مرحله آزمون میدانی ایجاد نمی کنند.
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      2 0
      کمک تسلیحاتی غربی ها به اوکراین درمانده در جنگش با روسیه به هدف شکست آن کشور به مانند نشستن بارسالار بر پشت اسب لنگ برای رفتن به جنگ پیل سواران رزم آور است!!!!
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 4
    قرار بود یک عملیات ویژه کوتاه مدت و ساده باشه برای تصرف اوکراین! حالا چرا این همه طول کشیده!! یا اوکراین رو دست کم گرفتید و یا ارتش روسیه توان شکست دادن اوکراین رو نداره!!
  • افشار IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    4 3
    در جنگ دوم جهانی نام زنان و مردان اوکراینی رو می‌بینید که شجاع ترین و از جان گذشته ترین نیروهای مدافعی بودن که در مقابل آلمان نازی جنگیدن.... و حالا روسیه در مقابل زنان و مردان جنگاور اوکراینی قرار گرفته که از همان نسل هستند.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    4 6
    وقتی اومدن توی خیابون های مسکو، میبینی تأثیرشون رو.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      6 0
      با چهل پنجاه تا تانک مسکو رو میگیرن! روسیه هم وایمیسته نگاه میکنه خخخ
    • مهدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      با چهل پنجاه تا تانک میان روسیه رو میگیرن روسیه تبدیل میشه فدراسیون اوکراین روسیه هم می ایسته اوکراین رو تماشا میکنه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 4
    وقتی اومدن توو خیابونهای مسکو میبینی تاثیرشون رو
    • ایرانی GB ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      5 1
      آره تو راست میگی ... هیتلر هم همین حرفها رو میزد , سر آخر تانک های روسی تو خیابون های برلین رژه رفتند !
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    3 2
    وقتی اومدن توو خیابونهای مسکو میبینی تاثیرشون رو
  • ناشناس IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 0
    شما که اینقدر قدرتمند هستید . و غرب پشمتان هم نیست . چرا بخاطر تهدیدهای اونا به اوکراین حمله کردید ؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 1
    آمریکا و غرب، هو و جنجالی است که به راه انداخته اند. با چهار عدد تانک و ... چیزی عوض نخواهد شد. از همان ابتدا پشت پرده جنگ با روسیه، ناتو...قرار داشت. اکر این محل امنی شده بود برای تولید بمب های شیمیایی و تولید جنگ افزار، از آنجایی که غرب به دلیل داشتن تمامی رسانه های مطرح در دنیا و تبلیغات در دنیای مجازی توانسته افکار عمومی را به طرف خود و یا به نفع خود هدایت نماید و الّا سازمان سیا و و... همه در صدد به وجود آوردن انقلاب های مخملی در کشورهای دوست روسیه بودند. بلاروس نمونه بارز بود. حتی خود روسیه. مردم دنیا را با ورزش فوتبال و... سرگرم کرده اند ... آیا تا کنون افکار جهان به سمتی هدایت شده که هر سال کشورهای غربی و آمریکا به یک کشور مستقل حمله نظامی می کنند و مردم و دولت آنها رو آواره و ساقط می نمایند، نفت کشورهای مستقل را با حمله نظامی به تاراج می بردند، نفت لیبی، نفت عراق، نفت سوریه. حال با تبلیغات، کشور روسیه را که مرزهای خود و همسایگانش دفاع به عمل آورده دشمن حقوق بشر تبلیغات می کنند ... آن قدر تبلیغات مجازی آنها اثرگذار شد که روسیه را از بازی های قطر حذف نمودند. با حمله به کشور فقیر افغانستان آنجا را خرابه ای تبدیل کردند و کشور را به دست یک مشت آدمکش که خود تربیت کرده بودند تحویل دادند، تجاوز به زن و بچه و پایمال کردن حقوق بشر در افغانستان در طول این بیست سال یکی از ننگین ترین و جنایت آمیز ترین افتخارات غرب در تاریخ ثبت شده و می ماند. هیچ انسانی از یادش نمی رود که نیروهای وحشی آمریکا و انگلیس در زندان ابوغریب چه جنایت هایی کرده اند.
  • متین IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    5 14
    انشالله شاهد فتح مسکو و مرگ پوتین کودک کش هستیم
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      5 0
      ان شاء الله شاهد مرگ موش کثیف صهیونیست (زلنسکی) هستیم. او اوکراین را نابود کرد.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 9
    پوزه شما روس ها رو خوب به خاک مالیدن. این نشون میده مردم هر جا بخواهند جلوی قوی ترین ارتش‌ها هم مقاومت می کنند مانند مردم ایران جلوی عراقی‌های ناجو انمرد.
  • محسن IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 1
    عجب جنگی یه کشور با ۴۰ کشور خیلی منصفانه روسیه با ناتو
  • ناشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 3
    میگن قماربازه وقتی می بازه ... اگه نگه به درک... دماغش می سوزه. پوتین قمار خطرناکی کرد ...
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 1
    روسها از بس تهدید کرده و شکست خورده ولی همچنان تهدید میکنه
  • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 1
    این جنگ با پیروزی روسیه و هم پیمانانش به اتمام میرسد و اوکراین تجزیه خواهد شد نصفش میرسه به روسیه و روس تبارها نصف دیگرش رو هم لهستان میگیره الان اوکراین بدهی سنگینی داره به لهستان ، لهستان بهش میگه بدهی منو بده میگه ندارم بهت بدم میگه نداری پس خاکت رو بده نصفش هم میره سر بدهی به لهستان یک چهار پنج تا شهر می مونه اون میشه اوکراین و دوم اروپائی ها یک ضرب المثل دارند که میگن وقتی روسها چکمه هاشون رو پا کنند کل اروپا رو فتح میکنند این گزافه نیست تنها کشوری که موفق شد در جنگ جهانی دوم برلین رو فتح کنه شوروی بود چند روز بعد تازه متفقین و آمریکا رسیدند برلین آلمان به این سادگی ها فتح نمیشد اگه شوروی نبود هیتلر و دوستانش هنوز حکومت میکردند در آلمان هر دفعه اروپا رو اسفالت میکردن الان نه فرانسه ای بود نه انگلیسی و نه اتریشی یا سوئدی یا اتحادیه اروپائی که بتونه علیه روسیه روضه بخونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس