بیانیه حزب الله در محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین فلسطین

جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین فلسطین را محکوم و از مقاومت قهرمانانه ساکنان آن تمجید کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای، حملات وحشیانه نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به اردوگاه جنین در فلسطین را محکوم کرد.

شبکه خبری المیادین به نقل از حزب الله گزارش داد، از مقاومت قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین و گروههای مقاومت فلسطینی در برابر تروریسم صهیونیستی تمجید می‌کنیم.

حزب الله ضمن محکومیت این حملات و ابراز انزجار نسبت به اقدامات تروریستی نظامیان اشغالگر و یورش به بیمارستانهای فلسطینی، از نیروهای شجاع مقاومت که با خون خود، سپیده پیروزی نزدیک را برای فلسطین رقم می‌زنند، قدردانی کرد.

از صبح امروز، نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار نظامی شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که عملیاتی غیرعادی در جنین در جریان است و نیروهای شاباک مستقیما آن را هدایت می‌کنند.

برخی منابع صهیونیستی نیز ادعا کردند که هدف از عملیات گسترده امروز در جنین، دستگیری یکی از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی است و این عملیات پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی در خصوص قصد مقاومت فلسطین برای انجام یک عملیات بسیار بزرگ در فلسطین اشغالی به دست شاباک رسید. ‌

سپس اعلام شد که هدف از جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین، بازداشت یا ترور سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی بود که در نهایت به شهادت نه فلسطینی و مجروحیت ۲۰ نفر به پایان رسید و صهیونیست‌ها عقب‌نشینی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس