کد خبر 1459002
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
دستگیری عامل تیراندازی شهرک کارمندان توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی شهرک کارمندان توسط پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرک کارمندان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به سابقه دار بودن فرد دستگیر شده و اینکه به جرم زورگیری و کیف قاپی به ۱۵ سال حبس محکوم و با وثیقه از زندان آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: از وی یک قبضه اسلحه و هشت عدد فشنگ کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۵۰۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و بیش از ۱۱ ماه است که تمام مرخصی های آنها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت ها است آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    2 0
    اگه ۱۱ ماهه مرخصیها لغو شده پس چرا این بیرون بوده؟ یکجورایی دزدها رو به جون مردم میندازن که مبادا آرامش داشته باشیم. طرف سارق مسلح با ۱۵ سال حبس انداختنش جون مردم. حتی یک ذره وجدان اگه داشتید این عاقبتمون نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس