«پروژه ماریان»، طرح ضد ایرانی کاخ الیزه کلید خورد

رئیس جمهور فرانسه از پروژه جذب بهائیان و آشوبگران برخی کشورها از جمله ایران با بهانه دفاع از حقوق بشر حمایت کرد.

به گزارش مشرق، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه از پروژه جذب همجنسبازان، بهائیان، آشوبگران در برخی کشورها از جمله ایران با بهانه دفاع از حقوق بشر حمایت کرد.

به نوشته روزنامه «پاریزین» ماکرون در پیام ویدئویی که در حساب کاربری خود در توییتر در این زمینه گفت: «سرکوب‌ها در چهار گوشه جهان در حال افزایش است و اغلب اولین قربانیان این ظلم‌ها، زنان و دختران جوان هستند.»

بر اساس این گزارش، طرح ابتکاری فرانسه «طرح ماریان» نام دارد که سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد و از عوامل برانداز، حامیان رواج همجنسبازی تحت عنوان مدافعان حقوق بشر حمایت می‌کند.

رئیس جمهور فرانسه با لقب دادن افراد حاضر در این طرح به عنوان «مبارزان آزادی» از ارائه آموزش‌های ویژه در فرانسه خبر داد. دولت فرانسه از سال ۲۰۲۲ صفحه مرتبط با این طرح را در وبگاه‌های سفارتخانه‌های خود در خارج از کشور راه اندازی کرده است و کمیسیر سازمان ملل متحد نیز در این طرح مشارکت دارد. همکاری با سازمان‌های فرانسوی که با ماهیت آن اشاره نشده از اهداف این طرح نامگذاری شده است.

«وبگاه کاخ الیزه» نیز سخنان ماکرون را در این زمینه منتشر کرد. ماکرون در پیام خود از تحریم سران ایران و ادامه دفاع از فرقه ضاله بهایت حمایت کرد.

وی در بخشی از این پیام گفت: «فرانسه سرزمین مورد استقبال مدافعان حقوق بشر است و خواهد ماند. به همین دلیل است که من یک سال پیش راه اندازی طرح ماریان را اعلام کردم.»

ماکرون از تمرکز بر همجنسبازان، فعالان محیط زیست در این طرح خبر داد و گفت این برنامه ابتکاری یک ساله است. رئیس جمهور فرانسه از حمایت تمام قد خود از این پروژه و با تمرکز بر افرادی از ایران، روسیه، عراق و چند کشور دیگر خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • نشاط IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    10 14
    دیگه کم کم به اسم حمایت ازتک تک ماها از دست پدران برادران و شوهرامونم اقدام می کنن ، خوبه دیگه دیگه دادگاه نمی ریم ، مستقیما زنگ می زنیم سازمان ملل ، نه به ماکارونی 🤣🤣🤣
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      10 5
      چه خوب! ملت مؤمن ایران هم از این که بهائیان حرامی و منحوس و نجس و مزدور از جامعه ایران و کشور ایران بروند و نحاست و نجاست وجودشان از این آب و خاک زدوده شود، هم مسرورند و هم استقبال می کنند!!!
  • رضا هاشمزاده IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    10 5
    آقای مکرون اول مشکلات جلیقه زردها راحل کن بعد به ایران وغیر ایران بپرداز براساس پیشگوئیهای حکیم نستراداموس فرانسه با تحریک ایران وتوسط کشورهای مراکش و الجزایر سقوط خواهد کرد. جمهوری پنجم فرانسه روبه اتمام است(2025)
  • چی بگم IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    آخه ماکرونی یه طرح جذب پسران جوان با دختران فرانسوی میزاشتی تا منم میامدم،این مسخره بازی ها چیه،زنان مفت مفت میخورن وشوهراشون برا لقمه ای نان شب تا صبح عین چیز کار میکنند
  • 🇮🇷 IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    4 2
    خدا لعنت کنه پهلوی خائن را، اگه قبل از جنگ جهانی دوم ایران ان پی تی تعهد نمی شد، آلمانی ها قرار بود انرژی اتمی ایران را بسازند، آن زمان تسلیحات هسته‌ای می شد ایران هم داشته باشه، حالا مکرون آشغال هر چرتی و پرتی بلغور نمی خورد،
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    6 2
    ایران هم باید طرح حمایت از مخالفان دولت فرانسه، هلوکاست و همجنس بازی و... رو سریعا راه بندازه و ازشون اعلام حمایت کنه!! البته من میدونم تنها واکنش ایران اینه که سخنگوی وزارت امور خارجه یا خود آقای امیر عبداللهیان بیاد بگه این کار فرانسه اصلا سازنده نیست و ما اونو محکوم میکنیم، همین!!! حالا ببینین، همین فردا تو همین مشرق اینی که گفتم میخونین!!! خخخخخخخخخ
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    جالبه در عراق زمزمه گسترش روابط با فرانسه بگوش میرسد
  • هادی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    11 1
    کار خیلی خوبی هم میکنن. کجاش ضد ایرانیه؟ اینکه نخاله ها و ارازل و فواحش رو جمع میکنن و میبرن تو کشور خودشون به نظر من بهترین خدمت به ایرانه‌.
  • سعید IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 1
    خداوندا عقلی به این جماعت ، پولی به ما عنایت فرما
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    متاسفانه بدون بمب اتم نمیتواند به پس گرفتن یونان امیدوار بود.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    7 1
    خیلی خوبه که همه هرزه ها و حروم لقمه هارو جمع میکنن توی فقانسه سرزمین... مدافعین حقوق هرزگان و منحرفین جنسی بی پدرومادر اصلا جای این مریضان جنسی خودفروخته این کشور لجن و کثیفه... بهتره ایران خودش این جور حیوونارو شناسایی بسته بندی و به فرانسه صادر کنه. فرانسویا قطعا استقبال میکنن از هم کیشان خودشون.
  • عبدالله IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    5 1
    ماکرون با طرح ماریان به جذب سیسماتیک زنان و دختران برای صنعت معروف غرب ؛دست می زند و دیگر نیازی به قاچاق زن و دختر نیست! فروش یا کرایه ی پسران در ویترین برخی فروشگاه های پاریس را می شود با طرح ماریان برای تامین مادیان در این فروشگاه ها به صورت قانونی و بدون مقاومت طرفداران حقوق بشری، بصورت کلاه گشادی دانست که با زیرکی سر همه ی جوامع و ملت ها می آورد و از کنار این طرح بظاهر حمایتگرانه و بواقع حماقت پرورانه،میلیون ها فرانک به جیب خواهندگان و هواداران و خود مکرون،جذب کرد! بقول ترامپ ماشین جاروبرقی مکرون با کشش مناسب برای جذب پول ،خیلی ها را کار و بار سکه خواهد داد! افسوس به جذب شدگان طرح ماریان!... بایستی منتظر ظاهر آراسته و عروس شده و بزک کرده برای عوام فریبی قضیه در آینده ی نزدیک بود.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 1
    ضددینی وضدعفتی
  • علی افصحی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 1
    طرح «مار» یان! ماکرون ،همان «زهر ریختنه»! قدیمی ماست که مردمان کوچه و بازار حکیم وقتی به دشمنشان و بدخواهانشان می رسیدند متذکر می شدند «می خواهی زهرتو بریزی!» یعنی فضولی ، نابکاری کنی!!و البته مردمان آگاه ما پیش از هر اقدام نابکارانه بدخواه را سرجای خود می نشاندند حالا شده قصه ماکرون که این بار طیف «مار» یان!تشکیل داده علیه ایران اسلامی. او مدعی مبارزه با خشونت شده و همراه با همجنس گرایان، آشوبگران به استخدام درآمده سفارت خانه های فرانسه و... شده!تا مثلا با موج خشونت رو به ازدیاد مناطق مختلف جهان از جمله ایران مبارزه می کند.ماکرون نزدیک به شش سال تمام است که در کاخ الیزه جا شده و عین همین مدت حداقل هرهفته با اعتراضات مردمی و سراسری روبه رو بوده که با به کارگیری خشن ترین روش های پلیسی به سرکوب فرانسویان پرداخته و علاوه بر آن در کشورهای آفریقایی چون کشورمالی و... به رغم اعتراضات مردمی آفریقایی ها حضور نظامی و استعماری داشته و نقش اساسی در کودتاهای مختلف آن خطه دارد حالا این سفیه می خواهد با این اتهامات و جنایات با خشونت مبارزه کند آن هم با همجنس گرایان! ماکرون به جای این بازی ها اولا پاسخ گوی هر روزه اعتراضات مردم خود و آفریقا بوده و ضمنا به وضعیت معیشتی فرانسویان برسد که همین روزهاست که طاقتشان طاق شده و کار ماکرون را با «مار» یان به سوراخ خودشان بفرستند.این نفرین عملی شده حضرت نوح بر علیه طالمینی چون ماکرون است که قرآن در سوره نوح آیه بیست و هشت می فرماید «ولا تزد الطالمین الا تبارا خدایا جز هلاکت برای طالمین چیزی برایشان نیفزای.
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 1
    دستورات خدا در قرآن اجرا نشود جامعه بشریت به فلاکت و بدبختی و بیچارگی از همه نوعش دچار خواهد شد
  • نصر IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 1
    ماکرون اگر عرضه داره مخالفان خودش را سامان بده که همین روزا اونو از قدرت پایین میاندازد.مبارزات ضد سرمایه داری غرب کلیه سران طرفدار سرمایه داران صهیونیست را از بین خواهد برد.انشاءالله هر چه در این زمینه فعالیت شود کمک به از بین رفتن نظام های استکباری وسرمایه داری غرب خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس