کد خبر 1460045
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

قیمت چاپ استند پاپ‌آپ نمایشگاهی در بهمن 1401

نمایشگاه‌ها هرسال چندین بار برگزار می‌شوند و هدف از آنها تبلیغ کسب و کارها و گسترش آن‌ها است. صاحبان شرکت‌ها و کسب و کارها برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند. معمولاً برای تبلیغ کسب و کارها هر شرکت باید برای خود یک غرفه برگزار کند و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی اقدام به تبلیغ و گسترش کار خود کنند. افراد زیادی برای بازدید به نمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند به همین دلیل بستر خوبی برای جذب مشتری توسط شرکت‌ها فراهم می‌شود. چاپ استند پا آپ یکی از مهم‌ترین کارهای است که افراد برای برگزاری غرفه‌های نمایشگاهی به آن نیاز دارند. استندها پا آپ ابزارهای بسیار کاربردی و مهم هستند که در تبلیغات نقش گسترده‌ای دارند. طراحی پا آپ‌ها تأثیر بسیار زیادی بر مخاطبان دارد. به‌گونه‌ای که می‌توانیم بگوییم که یک استند پاپ‌آپ که به صورت حرفه طراحی و چاپ شود می‌تواند به افزایش مشتریان یک شرکت یا کسب و کار کمک زیادی کند. علاوه بر این ابزارهای دیگری نیز برای تبلیغات در نمایشگاه‌ها وجود دارد که بیشتر آنها محصولات چاپی هستند. استفاده از طرح‌ها خلاقانه و منحصربه‌فرد می‌تواند تأثیرگذاری استندهای نمایشگاهی را دوچندان کند و شرکت و محصولات آن را از سایر رقبا متمایز کند. در ادامه شما را بیشتر با چاپ استند پاپ‌آپ آشنا خواهیم کرد.

پاپ‌آپ نمایشگاهی چیست؟

پاپ‌آپ به ابزارهای گفته می‌شوند که معمولاً از جنس فلز ساخته می‌شوند و از آن برای نگه‌داشتن و به نمایش گذاشتن طرح‌های تبلیغی استفاده می‌شود. طرح‌های تبلیغی بعد از چاپ‌شدن بر متریال‌های مختلف توسط نوارهای مگنتی روی پاپ‌آپ‌ها نصب می‌شوند. از این ابزار در نمایشگاه‌ها برای جداکردن غرفه‌ها از یکدیگر و تبلیغ کسب و کارها استفاده می‌شود. چاپ پاپ‌آپ‌ها در اندازه‌های مختلفی انجام می‌شود و کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است. برای چاپ پاپ‌آپ‌ها معمولاً از دستگاه چاپ فضای داخلی استفاده می‌شود. برای مواردی که در نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند باید از دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای چاپ آنها استفاده شود.

قیمت چاپ استند پاپ‌آپ نمایشگاهی در بهمن 1401

زیرا در نمایشگاه‌ها این ابزار تأثیر زیادی در جلب توجه مشتریان دارد به همین دلیل باید از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار باشند. این سازه به دو شکل مختلف تخت و منحنی ساخته می‌شود و هر دو آنها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند. مشتری‌ها با توجه به فضای غرفه، سایر ابزارهای تبلیغاتی و.. یکی از این دو نوع پاپ‌آپ را انتخاب کنند. برای چاپ استند پاپ‌آپ با کیفیت باید به چاپخانه‌های معتبر مراجعه کنید و از افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند کمک بگیرید. لازم به ذکر است که بنر و کتد لمینت دو تا از مدیاهای کاربردی برای چاپ پاپ‌آپ‌هایی نمایشگاهی و تبلیغاتی به شمار می‌روند. سازه پاپ‌آپ‌ها را از جنس فلز آلومینیوم می‌سازند که وزن سبکی دارد و درعین‌حال بسیار محکم و مقاوم است. سپس طرح چاپ شده روی مدیاهای مختلف توسط نوارهای مگنتی روی این سازه نصب می‌شوند. معمولاً پاپ‌آپ‌ها به صورت ایستاده در نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

راهنمای ثبت سفارش آنلاین چاپ پاپ‌آپ

برای چاپ پاپ‌آپ‌ها نیاز است که به مراکز چاپ معتبر مراجعه شود و طراحی آن توسط گرافیست‌های حرفه‌ای انجام شود. برای سفارش این سازه می‌توانید به سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند نیز مراجعه کنید. سایت‌های زیادی وجود دارند که سفارش چاپ استند پاپ‌آپ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. به همین دلیل اگر به یک پاپ‌آپ به صورت فوری نیاز دارید می‌توانید به این سایت‌ها مراجعه کنید. البته برای اینکه سفارش شما به‌موقع آماده شود باید به نکات مهمی در ثبت سفارش آنلاین توجه داشته باشد. از جمله نکات مهم در سفارش آنلاین چاپ پاپ‌آپ که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید عبارت‌اند از:

  • قبل از اینکه یک سایت را برای چاپ پاپ‌آپ انتخاب کنید باید از معتبر بودن و با کیفیت بودن کار آنها مطمئن شوید.
  • هر سایت برای ثبت سفارش دارای شرایط خاصی است قبل از اینکه اقدام به سفارش کنید حتماً صفحه راهنمایی ثبت سفارش سایت مربوطه را مطالعه کنید.
  • در صورتی که نیاز فوری به پاپ‌آپ دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و از آنها بخواهید کار شما را سریع‌تر آماده کنند یا اینکه از آنها در مورد زمان تحویل سفارش سؤال بپرسید.
  • هزینه چاپ استندهای پاپ‌آپ در مراکز چاپ و سایت‌های مختلف متفاوت است و به همین دلیل اطلاع از قیمت چاپ قبل از سفارش بسیار مهم است.
  • هنگام ثبت سفارش در واردکردن اطلاعات شخصی خود مانند شماره تماس، آدرس، کد پستی و... بسیار دقت کنید تا سفارش شما به‌درستی ثبت شود.
  • برای اطلاع از کیفیت کارها می‌توانید به نمونه کارهای آن‌ها توجه کنید.

قیمت روز پاپ‌آپ نمایشگاهی

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم سازه‌های پاپ‌آپ از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند به همین دلیل قیمت آن‌ها بسته به قیمت روز فلز آلومینیوم می‌تواند تغییر کند. علاوه بر این قیمت پاپ‌آپ‌ها به عوامل دیگری نیز بستگی دارند. از جمله این عوامل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • جنس سازه پاپ‌آپ از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود و بسته به نوع متریال قیمت آن نیز متفاوت است. به عنوان مثال معمولاً این سازه‌های را از فلزهای مانند آلومینیوم، پلاستیک و.. می‌سازند.
  • برای چاپ طرح روی پاپ‌آپ‌ها از مدیاهای مختلفی استفاده می‌شود و این نیز یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن‌ها است.
  • اندازه پاپ‌آپ‌ها بسیار متفاوت است و بسته به نیاز مشتری در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود و به همین دلیل اندازه و ابعاد این محصول بر قیمت و هزینه نهایی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • طرحی که روی پاپ‌آپ چاپ می‌شود نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.
  • در مراکز چاپ مختلف هزینه چاپ استندهای پاپ‌آپ متفاوت است و این تفاوت قیمت مربوط به کیفیت چاپ، متریال‌های مورد استفاده و.. است.

نکات مهم هنگام سفارش پاپ‌آپ نمایشگاهی

اگر قصد دارید یک استند پاپ‌آپ برای غرفه نمایشگاه یا شرکت خود تهیه کنید قبل از اقدام به ثبت سفارش باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. طرحی که روی این استندها چاپ می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل باید طراحی آن توسط گرافیست‌های ماهر انجام شود. در مراحل طراحی و چاپ استند پاپ‌آپ باید به نکات زیر توجه ویژه‌ای شود.

  1. در طراحی پاپ‌آپ باید از طرح‌های گرافیکی خلاقانه‌ای استفاده شود
  2. استفاده از فونت‌های زیبا و جذاب برای نوشتن متن‌ها
  3. استفاده از عکس‌های زیبا و باکیفیت
  4. استفاده از مدیاهای مناسب جهت چاپ طرح
  5. ابعاد و اندازه پاپ‌آپ‌ها
  6. فرمت فایل خروجی

کاربرد پاپ‌آپ نمایشگاهی

از استندهای پاپ‌آپ علاوه بر نمایشگاه‌ها در مکان‌های دیگر نیز استفاده می‌کنند. کاربرد اصلی این ابزار تبلیغات و جذب مشتری است. گاهی اوقات برای اطلاع‌رسانی نیز از آنها استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای این سازه می‌توانیم به موارد زیر توجه کنیم.

  • استفاده از پاپ‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی
  • در سالن‌های همایش برای اطلاع‌رسانی از این ابزارها زیاد استفاده می‌شود.
  • در کنفرانس‌های خبری نیز می‌توان از استندهای پاپ‌آپ برای اطلاع‌رسانی و سایر کاربردها استفاده کرد.
  • در سالن‌های ورزشی نیز می‌توان از این ابزار برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده کرد.

سخن پایانی

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که پاپ‌آپ‌ها ابزارهای مهمی هستند که معمولاً از آنها برای تبلیغات در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. این سازه را در ابعاد و اندازه‌های مختلفی می‌سازند و از آن‌ها برای کاربردهای مختلفی همچون جذب مشتری، اطلاع‌رسانی، معرفی محصول و.. استفاده می‌شود. ما در این مقاله اطلاعات خوبی در مورد استندهای پاپ‌آپ بیان کردیم اگر بعد از خواندن این مقاله سؤال یا نظری داشتید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما در اسرع وقت به سؤالات شما پاسخ خواهیم داد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس