.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه ۱۴۰۲ با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.

به گزارش مشرق، روح اله عباس پور در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز پیشنهادات اعضا کمیسیون درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهادات امروز نمایندگان مربوط به حوزه ارتباطات، معادن و صنایع بود، افزود: در این نشست موضوع مالیات بر درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و پتروشیمی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

عباس پور با اشاره به یکی از پیشنهادات تصویب شده در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن، اضافه کرد: در یکی از این پیشنهادات به وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه داده شد برای توسعه حمل و نقل، تنظیم بازار و کاهش مصرف سوخت، خودروی دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال وارد شود.

وی در توضیح مزایای این پیشنهاد گفت: از آنجا که این خودروها از پیش تولید شده، فرآیند واردات آن نسبت به خودروهای نو کوتاهتر است، از سوی دیگر قیمت این خودروها نسبت به خودروی نو کمتر است بنابراین تعداد خودروهای وارداتی افزایش می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس