کد خبر 1460132
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
حدود نیم متر برف در کوهرنگ بارید

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم بارش برف و باران در نقاط مختلف این استان، گفت: بارش برف در ایستگاه کوهرنگ طی روز دوشنبه تاکنون به ۴۶ سانتی‌متر رسیده است.

به گزارش مشرق، مهران چراغپور شامگاه دوشنبه افزود: با احتساب برف جدید، ارتفاع برف موجود در ایستگاه کوهرنگ به یک متر و ۲۲ سانتی‌متر رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش باران و برف مذاب در ایستگاه کوهرنگ ۴۷ میلیمتر، در شهرکرد ۱۱ میلی‌متر، اردل ۱۵ میلیمتر، بازفت ۲۷ میلی‌متر، بروجن سه میلی‌متر، بن هشت میلی‌متر، شلمزار ۱۱ میلی‌متر، فارسان ۱۶ میلی‌متر، لیرابی ۱۶ میلی‌متر، خانمیرزا ۷.۵ میلی‌متر، دوآب صمصامی ۲۱ میلی‌متر و دزک ۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سامانه بارشی فعال در استان موجب بروز رعد و برق در برخی نقاط و کولاک برف در گردنه‌ها و رخداد بهمن می‌شود از همین رو توصیه می‌شود نکات ایمنی در این مدت رعایت شود.

چراغپور خاطرنشان کرد: بارش‌ها به تناوب طی ساعاتی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    4 1
    باید شکرگذار نعمات الهی باشیم تا رحمت واسعه هم بیشتر گردد مخصوصا در این ماه عزیز خدا که درهای رحمت الهی برای تمام انسانها باز و امده جواب و عنایت هست.
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    الحمدلله رب العالمین
  • رزاق IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    الحمدلله رب العالمین شکرا لله
  • CN ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    روزگار گذشته در ارتفاعات کوهرنگ ۱۸ متر برف می‌بارید و آن ارتفاعات صاحب یخچالهای طبیعی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس