قاتل کودک ۳ ساله در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل کودک ۳ ساله در کرمانشاه به دام پلیس افتاد.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: به دنبال وقوع قتل کودک سه ساله‌ای در اردیبهشت امسال بر اثر تیراندازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی استان در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند درگیری میان چند نفر از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه به خاطر اختلافات قبلی در محله کیهانشهر رخ داده است که حین درگیری یکی از آنها اقدام به تیراندازی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: بر اثر تیراندازی که با سلاح کلت انجام شده بود متأسفانه کودک سه ساله‌ای که در کوچه مشغول بازی بوده هدف یک گلوله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

جاویدان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل کودک سه ساله شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به تیراندازی با اسلحه کلت که منجر به مرگ دردناک پسربچه سه ساله شد اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و مجرمان را که با اقدامات مجرمانه خود فضای شهر و جامعه را ناامن می‌کنند از اولویت‌های کار پلیس عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس