فوت یکی از مجرمین سابقه‌دار کرمانشاه پس از دستگیری

دادستان کرمانشاه از فوت یکی از مجرمین سابقه دار شهر کرمانشاه پس از دستگیری خبرداد و گفت: این متهم پس از انتقال به یکی از واحدهای انتظامی استان بنا به دلایل نامعلومی فوت می کند که در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان و یکی از بیمارستان‌های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی در محل، مشخص شد که یکی از مجرمین سابقه‌دار سطح شهر با هویت معلوم، اقدام به تخریب درب سکوریت بیمارستان مورد نظر و شیشه سه باب مغازه مجاور آن کرده است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بدنبال اعمال مجرمانه این فرد، دو نفر از کارکنان این بیمارستان هم مجروح شده‌اند.

وی ادامه داد: مامورین حاضر در محل در راستای انجام وظیفه قانونی خود، ضمن دعوت فرد مورد نظر به آرامش و کنترل و مهار او، متهم را دستگیر کرده و به واحد انتظامی انتقال می‌دهند.

کریمی متذکر شد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری و چندین مرتبه سابقه دستگیری است.

وی یادآورشد: از آنجایی که متهم حین تخریب شیشه سکویت بیمارستان و مغازه‌های مجاور دچار جراحت شده بود، با هماهنگی دستگاه قضایی جهت مداوا به صورت تحت الحفظ به یکی از مراکز درمانی منتقل شد و با گذشت ۴۸ ساعت با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شد.

دادستان کرمانشاه افزود: حسب دستور صادره قضایی، بعداز معرفی به زندان جهت انجام تحقیقات به دستور مقام قضایی متهم مجددا جهت سیر مراحل قانونی در اختیار یگان انتظامی تحت نظر قرار گرفت و در کنار دو نفر دیگر که در تحت نظرگاه حضور داشتند، به دلایلی نامعلوم حین خواب فوت کرد.

مدعی‌العموم استان در پایان، اعلام کرد: جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده است و با اعلام نتایج پزشکی قانونی دلیل فوت او اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    23 8
    به درك
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    19 3
    به جهنم همون بهتر که مرد
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    6 3
    اسمش چی بود
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    14 1
    به درگ واصل شده مردم راحت شدند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 3
    ترسیده !
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 3
    افت فشار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس