کد خبر 1460752
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
زخمی شدن ۶ نیروی پلیس سوری در درعا

منابع خبری سوریه اعلام کردند که ۶ نفر از نیروهای پلیس این کشور در انفجاری در حومه درعا زخمی شدند.

به گزارش مشرق، تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که بر اثر انفجار دو بمب که خودروی گشتی پلیس سوریه را هدف قرار داده بود، ۶ نیروی پلیس در حومه درعا واقع در جنوب سوریه زخمی شدند.

روز گذشته نیز وزارت کشور سوریه اعلام کرد که نیروهای امنیت داخلی در جریان انجام مأموریت خود و در مسیر بازگشت به دمشق با یک بمب کنار جاده‌ای هدف حمله تروریستی قرار گرفتند که بر اثر آن ۱۵ نفر زخمی شدند که حال ۷ نفر از آنها وخیم است.

در بیانیه وزارت کشور سوریه آمده است: نیروهای گشتی پلیس بلافاصله پس از انفجار بمب، خود را به محل انفجار رساندند و عملیات امدادرسانی به مجروحان آغاز شد و تحقیقات برای شناسایی عوامل بمبگذاری و انجام اقدامات حقوقی لازم علیه آنها ادامه دارد.

استان درعا در اوایل مرداد ۱۳۹۷ و با شکست داعش و دیگر تروریست‌ها توسط ارتش سوریه آزاد شده بود، اما هنوز هم هسته‌های خفته گروه‌های تروریستی در این استان فعال است و بعضاً دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

یکی از مشکلات درعا هم مرزی با اردن می‌باشد و تروریست‌ها می‌توانند از این کشور انواع سلاح و مهمات را وارد کنند و به راحتی به آن رفت وآمد داشته باشند.

نیروهای نظامی و امنیتی سوریه در روزهای اخیر موفق شدند که یک انبار بزرگ سلاح و مهمات تروریست‌ها را در یکی از محله‌های شهر درعا و در خانه یکی از سرکرده‌های داعش کشف و ضبط کنند. این انبار شامل مقادیر زیادی بمب به شکل‌ها و وزن‌های مختلف و مقایر زیادی مواد منفجره بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس