کد خبر 1456479
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
مقابله ارتش سوریه با حمله تروریستی در جنوب ادلب

نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات مقابله با یک حمله تروریستی به مواضع نظامی در حومه جنوبی ادلب، شماری از تروریست‌ها را از پای درآوردند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که «نیروهای ارتش صبح امروز به حمله سنگین گروه‌های تروریستی در حومه جنوبی ادلب که از مسیر الباره– کنصفره به سمت معرات موحص – البریج صورت گرفت، پاسخ دادند».

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه «سانا»، وزارتخانه یاد شده تأکید کرد که «گروه‌های تروریستی با سوء استفاده از هوای مه‌آلود و با سلاح‌های سنگین به سمت مواضع نیروهای ارتش در آن منطقه، شدیدا تیراندازی کردند».
وزارت دفاع سوریه با اشاره به اینکه «حمله تروریستی ساعت‌ها ادامه یافت، خسارات سنگینی به تجهیزات و عناصر تروریستی متحمل شد که در نتیجه آن، ۱۲ تروریست کشته یا زخمی شده و مقادیری از سلاح‌های آنها مصادر شده است».

همزمان، وزارت کشور سوریه امروز از شهادت یک افسر پلیس و جراحت دو دیگر و سه غیرنظامی بر اثر انفجار بمب در استان درعا خبر داد.

وزارت کشور سوریه امروز در بیانیه خود اعلام کرد: «سرگرد فارس خلیل از یگان مأموریت های ویژه به شهادت رسید، در حالی که دو پلیس محمد ذیاب و فادی حمادی و سه غیر نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب در میدان بصری در شهر درعا زخمی شدند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس