کد خبر 1460773
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
پرسپولیس صدر را تقدیم سپاهان کرد/ جنجال سوت‌های مشکوک و عجیب داور

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک پرداخت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در مورد داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک، اظهار داشت: در دقیقه ۳۸ بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطا روی شیخ دیاباته در محوطه جریمه آلومینیوم داشتند اما ادامه بازی درست بود چون مدافع هیچ ضربه‌ای نزد ولی دیاباته می‌خواست پنالتی بگیرد.

وی افزود: در ادامه فخرالدینی در وضعیت آفساید صاحب توپ و باعث اخراج بیرانوند شد. بنابراین کمک باید ابتدا آفساید را اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. پس از آن بیرانوند به درستی اخراج شد چون موقعیت آشکار گل بود و داور تصمیم درستی گرفت.

کارشناس داوری با اشاره به خاط روی مهدی ترابی در محوطه جریمه آلومینیوم، عنوان کرد: در دقیقه ۶۵ خطایی روی ترابی در محوطه جریمه خطا شد که که از چشم داور دور ماند. مدافع پای راست ترابی را می‌زند و چون ترابی می‌توانست صاحب توپ شود و بازی در جریان بود، باید پنالتی اعلام می‌شد.

سلیمانی در مورد صحنه دیگری که ترابی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد، گفت: در آن صحنه ترابی آمده بود پنالتی بگیرد که ادامه بازی درست بود.

کار شناس داوری در مورد گل مردود تیم آلومینیوم اراک، اظهار داشت: گلی که آلومینیوم زد خطا بود چون مهاجم با دو دست روی شانه‌های دورازه‌بان رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ع‌ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 0
    اقایان‌کارشناس‌داوری‌دو‌هفته‌۵‌امتیاز‌از‌یک‌تیم‌یعنی‌چی‌اقا‌داور‌جرات‌پنااتی‌گرفتن‌را‌ندارد‌پرولیس‌چه‌گناهی‌کرده‌مناب سریمانی‌سه پنالتی‌رخ‌داد و‌داور‌اخراج اشتباه‌و‌تاج‌به‌دنبال قهرمان‌کردن‌سپاهان‌هست‌‌دیگه‌هیمی‌براش‌مهم‌نیست‌و‌با‌داورها هماهنگ‌است
  • سوسان IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 14
    حساب نیست پنالتی سهمیه ای فریسیها نرسید برگردید از اول بازی کنید اشتباه شده فریسی پولیس جونش در میاد
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      1 0
      خوشمزه‌ی کی بودی تو؟؟؟!!!
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    خوشمزه‌ی کی بودی تو؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس