به داور بازی با پرسپولیس تبریک می‌گویم/ VAR از نان شب واجبتر است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به داور بازی با پرسپولیس تبریک می‌گویم و شاید هر داور دیگری به جای او بود، نیمه دوم از دستش خارج می‌شد.

به گزارش مشرق، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته هجدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد.

رحمتی در ابتدا گفت: بازی را خوب شروع کردیم. زمانی که پرسپولیس ۱۱ نفره بود هدف ما هم مشخص بود. هفته گذشته کاملا بر روی شرایط پرسپولیس کار کرده بودیم. بچه ها به لحاظ روحی و روانی آماده بودند. از زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد بازی تحت تاثیر این اخراج قرار گرفت. صحنه آفساید را ندیدم و نمی توانم راجع به آن اظهار نظر کنم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم. تعویض هایی هم انجام دادیم که بتوانیم شرایط را به نفع خود تغییر دهیم اما این اتفاق نیفتاد. در ۲۰ قیقه پایانی بازی را از دست دادیم و نتوانستیم بر روی دروازه حریف فشار بیاوریم. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی برابر آن سخت است. هم به پرسپولیس و هم به تیم خودم خسته نباشید می گویم و فکر می کنم اگر بازی ۱۱ به ۱۱ ادامه پیدا می کرد ما برنده این دیدار بودیم.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: وقتی در فوتبال تیمی ۱۰ نفره می شود، انگیزه این تیم بیشتر می شود. پرسپولیس امروز این شرایط را داشت. بین دو نیمه خیلی به بازیکنانمان گوشزد کردیم که چون می گفتند آن صحنه آفساید بوده، مراقب باشند اخطار نگیرند. این یک مقدار ما را محتاط تر کرد و انگیزه پرسپولیس برای ماندن در صدر باعث شد که نتوانیم زیاد موقعیت خلق کنیم.

رحمتی با اشاره به لزوم به کار گیری VAR در فوتبال ایران تصریح کرد: از نان شب برای فوتبال ما واجبتر است. هرچه جلوتر می رویم این مسئله حساستر می شود. من هم در سه چهار بازی گذشته از داوری کم ضرر نکرده ام. اینکه امروز آقایحیی می گفت بازیکن ما سه متر در آفساید بود اما در بازی ما با هوادار و فولاد همین اشتباهات برای ما شد. همه تیم ها ضرر کرده اند. این مهمترین کاری است که فدراسیون فوتبال باید انجام بدهد و به داوران کمک کند. اشتباه هم جزوی از فوتبال است. بازیکنان من هم اشتباه می کنند. خدا شاهد است که هنوز آن صحنه را ندیده ام ولی نمی دانم باید به مجموعه داوری چه بگویم. باید به منصوریان تبریک بگویم که تحت تاثیر این اتفاقات و اعتراضات قرار نگرفت و بازی از دست او خارج نشد. شاید هرکس دیگری بود تحت تاثیر آن اشتباه، کلا روند نیمه دوم را تغییر می داد. از مسئولان خواهش می کنم هرطور شده است VAR را به فوتبال بیاورند. تنها دلخوشی مردم ما این فوتبال است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    بخاطر اینکه داور ب سودتون گرفته باید هم بهش تبریک بگوئید ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس