کد خبر 1460866
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
تگزاس

پلیس تگزاس یک تبعه ایرانی را که تصور می‌شد نامش مشابه نامی در فهرست مظنونان تروریستی تحت تعقیب آمریکاست، بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، پلیس تگزاس هفته گذشته یک مهاجر غیرقانونی ایرانی به نام علیرضا حیدری که نام او در فهرست مظنونان تروریستی تحت تعقیب آمریکا قرار داشت، هنگام تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک آمریکا در مرز جنوبی دستگیر کرد.

به گزارش فاکس نیوز، بنابر اعلام اداره ایمنی عمومی تگزاس (DPS) علیرضا حیدری ۲۹ ساله در یک باند قاچاق انسان در مرز در شهر وال ورد تگزاس بازداشت شد. حیدری در حالی که در صندوق عقب یک وسیله نقلیه به همراه چهار مهاجر غیرقانونی دیگر قاچاق می‌شد، بازداشت شده است.

گفته می‌شود که حیدری به بازداشتگاه مرزبانی تحویل داده شد و ابتدا اعلام شد که نام او با پایگاه داده غربالگری تروریسم اف بی آی (TSDB) مطابقت دارد.

با این حال، روز چهارشنبه، یکی از مقامات وزارت امنیت داخلی به فاکس نیوز گفت که پس از بررسی بیشتر، مقامات امنیت داخلی تشخیص دادند که نام حیدری با پایگاه داده غربالگری تروریسم اف بی آی همخوانی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 2
    معلوم نیست علت مهاجرت بعضی افراد اونم به این شیوه حقارت امیز و صد البته پر مخاطره قاچاق واقعا به دلیل چه امر واجب، خطیر و مهمی انجام میشه که حاضر به اینهمه ریسک و بدبختی کشیدن برای رفتن به امریکا میشن؟؟ایا واقعا بدلیل نیازه؟یا که نه؟حرف توهمات فانتزی زندگی در یک مدینه فاضله و نقل زیاده خواهی افراطی یک فرده ؟؟یا وضعیت این فرد از اون فرد افریقایی که با اون وضعیت زندگی دایما در حال تلاش برای رشد و ابادانی کشور و مملکت خودشه ،ایا دیگه بدتر ازون بوده؟؟؟عاقبت غوطه ور شدن در توهمات خیالی و پناه بردن به شیطان بزرگ
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 2
    الان سلبریتیای گرین کارتی خوشحال میشن فکر میکنن شاخ فیل شکستن که گرین کارت امریکا رو با اون همه خفت و خاری کشیدن تونستن که بدست بیارن
  • روجا IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 2
    علی دایی از وقتی گرین کارت و اقامت گرفت شب هم با کت و شلوار و کراوات به رختخواب می رود.! بیچاره مسخ شده ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس