کد خبر 1461200
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
زنوزی

مالک باشگاه تراکتور گفت:‌ پاکو خمز از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر بوده که به ایران آمده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا زنوزی با اظهار تأسف در خصوص زلزله شهرستان خوی اظهار داشت: من مصیبت وارده را به مردم خوی تسلیت می‌گویم. هر کمکی که از دست‌مان برآید برای مردم خوی انجام می‌دهیم.

وی افزود: کارهایی نظیر اختصاص عواید حاصل از بلیت‌فروشی بازی تراکتور مقابل فولاد به مردم خوی، انجام گرفته و در بازی خانگی بعدی نیز این کار انجام خواهد شد. همچنین کمک گروه دریک و اقلام جمع‌آوری شده توسط باشگاه طی روزهای آتی به خوی ارسال می‌شود.

زنوزی در مورد میزان رضایت باشگاه تراکتور از نتایج فوق‌العاده پاکو خمز اظهار داشت: او یکی از بهترین مربیان خارجی است که در طول تاریخ لیگ برتر به ایران آمده است. با خمز به مدت یک و نیم‌سال قرارداد داریم و اگر تا پایان سال خوب جواب بدهد شاید این قرارداد طولانی‌مدت باشد.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد تا پس از برخی نوسان‌های باشگاه تراکتور تصمیم گرفت مالکیت خود در این تیم تبریزی را ادامه بدهد، توضیح داد: مسائل سال گذشته تمام شد، شرکت مس برای انجام تغییر و تحول جلو نیامد و ما نیز مردم، هم‌استانی‌ها و ترک‌ها را دوست داریم. علاقه‌مند هستیم در خدمت آنها باشیم و هر چه از دست‌ آنها برآید در خدمت هستیم. فعلا دیگر چنین مسائلی وجود ندارد و کارمان را ادامه می‌دهیم فکر نمی‌کنم دیگر اتفاقاتی بیفتد که بخواهم تراکتور را واگذار کنم. مشکلاتی در مجموعه باشگاه و خارج از این مجموعه وجود داشت که دست به دست هم داده بود تا تراکتور مقداری به سمت ناثباتی و یا هر آنچه اسمش را بگذاریم برود.

مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: تراکتور پس از مدت کوتاهی که در آن چنین اتفاقی رخ داد اکنون به ثبات رسیده و دیگر قصد واگذاری‌اش را ندارم امیدوارم بتوانیم برای هم‌زبانان، همشهری‌ها و هم‌وطنان خود خدمتگزاری کنیم. برنامه‌های اقتصادی و تشکیل یک تیم خوب برای سال آینده داریم. تراکتور را به شکلی بسته‌ایم که به نظر خودم و بیشتر کارشناسان سال آینده جواب خوبی خواهد داد. اگر بتوانیم ثبات را در باشگاه حفظ کرده و سال آینده برخی بازیکنان را جهت تقویت اضافه کنیم سال آینده حرف‌های بهتری برای گفتن داریم.

زنوزی عنوان کرد:‌ شک نکنید تراکتور ثبات پیدا خواهد کرد البته بی‌ثباتی در همه باشگاه‌ها وجود دارد و فقط مربوط به تراکتور نبود، اما بیشتر رسانه‌ها تیم ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهم به این موضوع بپردازند که باشگاه‌های کشورمان به شدت ضرر می‌کنند. دلیل آن هم این است که قیمت بازیکنان داخلی از نفرات باکیفیت خارجی بالا رفته و آنها باید بحث را بالانس کنند. باید تعداد بازیکنان خارجی را بیشتر کنیم تا بالانس درست شود. اکنون ریکاردو آلوز بهترین بازیکن لیگ ایران است در شرایطی که قیمت بازیکنان داخلی بسیار بیشتر از او است و این موضوع باید مقداری مدیریت شود.

مالک باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی باید بالانس ایجاد کنیم باید این موضوع را مدیریت کرد. نمی‌توان در فوتبالی که همه آن هزینه است قیمت بازیکنان داخلی به این شکل بالا برود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برای این موضوع برنامه‌ریزی داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس