کد خبر 1464992
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
آمار فوق‌العاده مهندس تراکتور/ آلوز گل‌سازترین بازیکن دنیا شد!

بررسی آمار تعداد پاس گل بازیکنان در تمام لیگ‌های دنیا نشان می‌دهد که آلوز در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بهترین میانگین گل‌سازی را داشته است.

به گزارش مشرق، لیگ بیست و دوم با همه کم و کاستی‌هایی که دارد شاهد حضور ستاره‌ای پرتغالی به نام ریکاردو آلوز بوده است. آلوز در ابتدای فصل به همراه قربان بردیف از غیرت قزاقستان به تراکتور آمد و با اینکه در روزهای ابتدایی کسی تصور نمی‌کرد که این بازیکن پرتغالی بتواند درخشش چشم‌گیری در فوتبال ایران داشته باشد، پیش‌بینی‌ها را به هم ریخت و آماری فوق‌العاده در لیگ برتر ثبت کرد.

طبق آمار ترانسفر مارکت، ریکاردو آلوز با دادن ۱۲ پاس گل در ۱۷ بازی خودش را به عنوان یکی از خلاق‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر معرفی کرده است. آلوز در حال حاضر تنها یک پاس گل دیگر تا رسیدن به رکورد ۱۳ پاس گل لیگ برتر فوتبال ایران که در لیگ دوازدهم توسط محمدرضا خلعتبری با پیراهن سپاهان ثبت شد، فاصله دارد.

آمار فوق‌العاده خوب ریکاردو آلوز در لیگ برتر فوتبال ایران باعث شده که او در بین ۲۰ پاسور برتر تمام لیگ‌های دنیا در رتبه یازدهم قرار بگیرد. البته اگر میانگین پاس گل‌ها در نظر گرفته شود، آلوز مشترکا در رده سوم بهترین پاسورهای دنیا قرار می‌گیرد که آمار قابل توجهی است.

این در حالی است که نفرات بالاتر از این بازیکن از لیگ‌های لوکزامبورگ و ولز هستند که لیگ‌های سطح پایین‌تری نسبت به لیگ برتر ایران به حساب می‌آید، در نتیجه اگر بازیکنان شاغل در این لیگ‌ها کنار گذاشته شوند، آلوز به بهترین پاسور فصل ۲۳-۲۰۲۲ دنیا تبدیل می‌شود.

آمار فوق‌العاده مهندس تراکتور/ آلوز گل‌سازترین بازیکن دنیا شد!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منم IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    یاشاسین تراکتور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس