کد خبر 1461555
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
گل محمدی زیر قول مهمی که داده بود زد/ وضعیت غیرمنتظره در باشگاه پرسپولیس

اظهارات اخیر یحیی گل محمدی باعث ناراحتی مدیران باشگاه پرسپولیس شده است.

به گزارش مشرق، تساوی اخیر پرسپولیس مقابل آلومینیوم حواشی زیادی در پی داشت که مهم‌ترین آن گردوخاک یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بود. اگرچه به اندازه کافی به این مساله پرداخته شده است اما واقعیت امر این است که یحیی از مسئولان باشگاهش گلایه دارد که چرا با او در برخی مسائل همسو نبوده و آن‌طورکه باید به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنند. گویا مصاحبه درویش بعد از بازی پرسپولیس و فولاد و اعتراض او به داوری و همچنین شکایت باشگاه پرسپولیس از داور این مسابقه چندان رضایت گل‌محمدی را فراهم نیاورده و او انتظار داشته و دارد که درویش شخصا راهی فدراسیون شده و با مهدی تاج درمورد مسائل داوری اعتراض کند. در همین راستا هم درویش قصد دارد به‌زودی نزد تاج رفته و خواسته یحیی را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید:

قرارداد مهاجم برزیلی با پرسپولیس ثبت شد

صحبت‌هایی که به مذاق مدیران باشگاه پرسپولیس خوش نیامد

در چند ماه اخیر یحیی گل‌محمدی با صحبت‌هایش در نشست‌های اخیری و در چند نوبت استوری‌هایش وارد مسائل سیاسی شد و این اتفاقات باعث شد مدیران باشگاه پرسپولیس تذکراتی را از نهادهای مربوطه دریافت کنند. در همین راستا اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس چند ماه پیش و بعد آن استوری جنجالی گل‌محمدی در مورد بازیکنان تیم ملی (هنگام اعزام به جام‌جهانی) در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده و جلسه مهمی را با گل‌محمدی برگزار کردند.

در آن جلسه یحیی قول داد که دیگر وارد مسائل حاشیه‌ای نشده و روی مسائل فنی تیمش تمرکز کند. این مربی تا روز بازی با آلومینیوم‌اراک روی قولش ماند اما بعد از این مسابقه اظهارات عجیبی را بر زبان آورد که باز نشان داد علاقه زیادی دارد وارد مسائل سیاسی شود. این اقدام او اصلا به مذاق مدیران باشگاه پرسپولیس خوش نیامده و آنها حتی موقعیت شغلی خود در این باشگاه را در خطر می‌بینند. آنچه محرز است آنها از پس گل‌محمدی برنمی‌آیند و این موضوع ممکن است باعث شود که اتفاقات غیرمنتظره‌ای را در باشگاه پرسپولیس شاهد باشیم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس