روایت پریرا از روزهای درخشان؛ قاتل بازی کلاسیک برزیل در پرسپولیس

مهاجم تازه وارد پرسپولیس درباره ایام درخشانش در تیم پالمیراس صحبت کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس روز گذشته به صورت رسمی با لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی قرارداد امضا کرد.

مهاجم برزیلی امروز با یکی از رسانه های بزریل مصاحبه کرد و یاد روزهای درخشانش به همراه پالمیراس را زنده کرد که گل های سرنوشت سازی را برای این تیم مقابل سانتوس رقیب سنتی اش به ثمر رساند. در زیر می توانید مصاحبه قاتل برزیلی سرخ پوشان را بخوانید.

لئاندرو پریرا، مهاجم گلزن در مصاحبه ای اختصاصی با NOSSO PALESTRA، موفقیت خود را در بازی های کلاسیک، به ویژه در برابر سانتوس، که باشگاهی بود که در طول دوران حرفه ای خود بیشتر با آن روبرو بود (۱۱ بازی، با ۴ گل) به یاد آورد.

بیشتر بخوانید:

قرارداد مهاجم برزیلی با پرسپولیس ثبت شد

قاتل بازی کلاسیک برزیل در پرسپولیس

«بدون شک، من با زدن گل های تعیین کننده در بازی های کلاسیک معروف بودم. واقعا سانتوس حریف بزرگ ما در آن دوره بود. چند بازی مهم مقابل آنها انجام دادیم که تیم قدرتمندی هم داشتند. بازی مقابل سانتوس همیشه سلیقه خاصی داشت، انگیزه متفاوتی داشتیم.»

این مهاجم ۳۱ ساله که در حال حاضر در پرسپولیس ایران است، در سال ۲۰۱۵ پس از ایستادگی در چاپکوئنسه به عنوان یکی از اولین بازیکنان در بازسازی اساسی توسط مدیریت الکساندر ماتوس، به آلویورده آمد. در چند ماه اول، این تیم موفق شد به فینال پائولیستائو برسد که لئاندرو پریرا یکی از بازیکنان برجسته آن بود.

«دوره بسیار مهمی از دوران حرفه ای من بود. پالمیراس سال قبل از سقوط فرار کرد و تغییرات عمده ای در ترکیب بازیکنان انجام داد. بلافاصله به فینال پائولیستائو رسیدیم و تیم شروع به قدرت گرفتن کرد. من واقعاً در آن رقابت گل های کلیدی زدم. مهمترین آنها در آلیانز پارک، در آخرین مرحله مسابقات بودند. متأسفانه بازی دوم مقابل سانتوس را در ضربات پنالتی باختیم و در نهایت نایب قهرمان شدیم. ما واقعاً این عنوان را می خواستیم.»

قاتل بازی کلاسیک برزیل در پرسپولیس

در سال ۲۰۱۶، این بازیکن به کلوب بروژ بلژیک رفت اما به موقع به صورت قرضی بازگشت تا به قهرمانی برازیلیرائو کمک کند. او می گوید که این موفقیت در حرفه اش قابل توجه بود.

«رفتن و بازگشتم خیلی ناگهانی بود. من واقعاً می خواستم برگردم. عنوان Brasileirão ۲۰۱۶ بسیار خاص بود. همه این دستاورد را می خواستند. همه به دنبال کسب عنوان گرد هم آمدند. در درون ما متمرکز بودیم و می‌دانستیم که کسی آن را از ما نخواهد گرفت. این ما را خیلی قوی کرد. من دوباره برای رسیدن به اهداف مهم کمک کردم. وقتی این عنوان محقق شد، هواداران احساس شادی و نشاط داشتند.»

در نهایت، لئاندرو پریرا عشق خود را به پالمیراس ابراز کرد و از همه عشق، علاقه و محبتی که هنوز از طرفداران برای دستاوردهایش در فصل های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دریافت می کند، سپاسگزار است.

قاتل بازی کلاسیک برزیل در پرسپولیس

«تیم پالمیراس واقعاً قدرتمند و ریشه دار است. این باشگاه در سال های اخیر هر عنوان ممکن را به دست آورده است. هر وقت بتوانم بازی هایش را تماشا می کنم. من علاقه زیادی به پالمیراس دارم و هواداران پالمیراس با من فوق العاده هستند. آنها همیشه چه در شبکه های اجتماعی و چه در خیابان به من محبت دارند. آنها همیشه لحظات خوبی را به یاد می آورند که من در باشگاه زندگی کردم. من طرفداران پالمیراس هستم و پالمیراس را تا آخر عمر در قلبم نگه می دارم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس