کد خبر 1461811
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
واکنش نتانیاهو به تهدید شدنش به ترور توسط یک خلبان

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به تهدید شدنش به ترور توسط یک خلبان صهیونیست، چنین اقدامی را یک تهدید واقعی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» امروز و پیش از بازگشت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر از فرانسه، به نقل از وی در واکنش به تهدید این خلبان نوشت: "این تهدید پا را از مرز فراتر گذاشت و ما تهدید صریح به ترور نخست وزیر را شنیدیم."

نتانیاهو همچنین پس از ورود به فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو نیز مجددا در این باره گفت: برای اجرای قانون علیه کسانی که نخست وزیر را تحریک یا تهدید به کشتن می‌کنند تلاش خواهم کرد.

وی تاکید کرد: چنین تهدیدهایی خطری واقعی برای اسرائیل است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که در پی تصمیمات اخیر کابینه «بنیامین نتانیاهو» برای «اصلاحات قضایی»، «زئیف راز» خلبان ارتش این رژیم، نتانیاهو و وزیران کابینه افراطی و تندروی او را تهدید به ترور کرد.

«زئیف راز» خلبان ارتش رژیم صهیونیستی که در حمله این رژیم به تاسیسات هسته ای عراق در سال ۱۹۸۱ مشارکت داشت، گفت که «اگر نتانیاهو به اجرای برنامه های اصلاحات قضایی خود که یک "کودتا" است، ادامه دهد، باید ترور شود.»

این افسر ذخیره که از مخالفان سیاست های کابینه نتانیاهو است، اضافه کرد که «اگر نخست وزیر به قدرت دیکتاتوری دست یابد، او و وزیرانش باید کشته شوند».

حزب لیکود که ریاست آن را نتانیاهو عهده دار است، در واکنش به این اظهارات در بیانیه ای اعلام کرد که «اقدامات تحریک آمیز علیه نتانیاهو اوج دیوانگی است. دعوت زئیف راز برای ترور نخست وزیر و وزیرانش ما را شوکه کرد، (دستگاه امنیت داخلی) شاباک و پلیس اسرائیل باید فورا او و دیگران را که علیه نتانیاهو اقدامات تحریک آمیز انجام می دهند، بازداشت کند.»

به نوشته خبرگزاری سما، پلیس رژیم صهیونیستی نیز پس از افزایش دامنه چنینی اظهاراتی علیه کابینه نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد که «هرکس چنین سخنانی را در شبکه های اجتماعی منتشر کند، مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.»

پلیس صهیونیستی اعلام کرد که «با اقدامات تهدیدآمیز و تحریک کننده، مماشات نخواهد کرد و اگر ثابت شود که شخصی مرتکب جرمی شده لایحه کیفرخواست علیه او صادر خواهد شد.»

نتانیاهو درحالی توسط این خلبان تهدید به ترور شده است که منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، ده‌ها هزار نفر علیه کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

دامنه تظاهرات اعتراضی هفتگی علیه نتانیاهو شنبه شب گسترش یافت و ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر شنبه شب در میدان «هبیما» شهر تل آویو تجمع کرده و علیه نتانیاهو و تلاش‌های کابینه او برای تضعیف دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی اعتراض کردند. همچنین ده‌ها هزار نفر نیز در راهپیمایی اعتراضی به سمت خیابان «کابلان» در تل آویو شرکت داشتند.

برگزار کنندگان تظاهرات در تل آویو اعلام کردند که شمار شرکت کنندگان در تظاهرات این هفته، بیشتر از تظاهرات شنبه گذشته بود.

این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست لاپید برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که اینگونه اقدامات کابینه نتانیاهو، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    28 2
    ای نتنیابو که حمله به ایران بُود شعارت/غرق شدن تو دریا بود در انتظارت
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      حقا که کار روزگار رو ببین...سبحان الله.
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      اولا که همین روزها انشاءالله به سرنوشت اسحاق رابین دچار میشود او که کمتر از یک هفته تقاص خون فتحی شقاقی را به دست یک صهیونیست پرداخت کرد دوما در ماجرا های ایران چتو هر کی هر چی دلش خواست در مجازی و حقیقی گفت و بالا و پایین کشور را تهدید کرد و گفتند ازادی بیان است اما انجا طرف نظرش را گفته بگیر ببند راه انداختند
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    6 1
    آتش‌افروز ته آتش خواهد بود‌. موش‌های محوشدنی یادشون باشه
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    4 1
    بازگشت نتانیاهو و ائتلاف با تندروها، فقط و فقط بخاطر ماسمالی کردن پرونده های قضائی علیه خود است. حتی به قیمت نابودی رژیم صهیونیستی!!! لفاظی و عملیاتهای کور علیه ایران هم برای فریب اذهان داخلی میباشد تا حساسیت ها در تغییر قانون قضائی را کمرنگ کند. هر روز که جلوتر میریم به وعده الله و پیش بینی مقام معظم رهبری بیشتر یقین پیدا میکنیم؛ نابودی رژیم صهیونیستی قبل ۸۰ سالگی.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 1
    عزیزی که پیش بینی رهبر انقلاب درباره عمر ۸۰ سالگی اسراعیل را فرمودی من هر چه تحقیق کردم چیزی ندیدم رهبر در سال ۹۴ فرمود اسراییل ۲۵ سال اینده رانخواهد دید یا در جای دیگری فرمود دهه ۹۰ دی ها در جوانی ونوجوانی در بیت المقدس نماز می خوانند این مطلب راگفتم که برای اطلاع و واقع نگری چون اسراییل تا کنون ۷۶ سال عمر کرده
  • ش. AE ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 1
    دست اون خلبان باید بوسید نتانیابو کفتار باید به درک واصل شه هرچه ایران و سپاه بوی عطر و مشک در خاورمیانه عطرآگین می‌کنند این مرده متحرک بوی تعفنش تمام غرب آسیا رو گرفته
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      اینکه خداوند دشمنان مسلمانان را به یکدیگر سرگرم ودفع کند،سنت الهی است ودست بوسی یکی از دشمنان نیازنیست! ضمنا"خاورمیانه نه ؛ غرب آسیا !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس