کد خبر 1461911
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
پرحاشیه‌ها در ساحل امن سپاهان

سپاهان از جذب بازیکنان پر حاشیه استقلال و پرسپولیس سود زیادی کرده و اکنون صدرنشین لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل گل گهر توانستند صدرنشین لیگ برتر شوند. عملکرد شاگردان مورایس در این فصل از رقابت‌ها باعث شده، از این تیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم یاد شود. آن‌ها طی فصل‌های اخیر کم حاشیه‌تر از استقلال و پرسپولیس، لیگ را دنبال می‌کردند و مقصد بسیار مناسبی برای بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس بودند.

سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، رامین رضاییان، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، محمد دانشگر، رشید مظاهری و سیاوش یزدانی از بازیکنانی بودند که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس را داشتند و طی فصل‌های اخیر در نهایت پیراهن سپاهان را نیز بر تن کردند.

سپاهان در فصل نقل و انتقالاتی لیگ بیست‌ودوم محمد دانشگر، رامین رضاییان و رشید مظاهری را جذب کرد. دو بازیکن از سه بازیکنی که به سپاهان پیوستند نقش مهمی در عملکرد قابل قبول طلایی‌پوشان داشتند. همچنین در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی سیاوش یزدانی که در استقلال حاشیه‌های فراوانی را تجربه کرد به جمع شاگردان مورایس پیوست و باید دید این بازیکن می‌تواند به روزهای اوجش برگردد و به سپاهانی‌ها کمک کند یا خیر.

پرحاشیه‌هایی در ساحل امن سپاهان آرام گرفتند

سیاوش یزدانی

دکتر استقلالی‌ها آخرین بازیکنی است که ددر فصل نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل دوم به سپاهان پیوست. او در فصل‌های گذشته حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد. یزدانی پیش از حضور در استقلال روزهای خوبی را در اصفهان و در جمع طلایی‌پوشان گذرانده بود و با انتقال به استقلال چند برابر گذشته درگیر حواشی شد.

یزدانی از اتهام کم کاری در دو دوره مربیگری محمود فکری و ریکاردو ساپینتو تا جنگ و دشمن تراشی در اردوی تیم ملی و استقلال، دوران پر فراز و نشیبی را تجربه کرد و از آمادگی و اوج خود فاصله گرفت. او اکنون به تیم سابق خود برگشته تا در ساحل امن سپاهان آرام بگیرد.

پرحاشیه‌ها در ساحل امن سپاهان

محمد دانشگر

دانشگر دیگر بازیکن سابق استقلال بود که دوران پرحاشیه‌ای را در جمع آبی‌پوشان تجربه کرد. او در دوران حضورش در استقلال با فرشید اسماعیلی در تمرین و با هواداران تیمش در فرودگاه درگیر شد و یک بار از سوی فکری از تمرینات تیمش کنار گذاشته شد. دانشگر از یک بازیکن آماده و متعصب به بازیکنی پرحاشیه تبدیل شد.

این مدافع پس از قهرمانی با استقلال با یک تصمیم غیر منتظره قراردادی سه ساله با سپاهان بست. او تا این هفته از رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را در خط دفاعی به ثبت رسانده و به مهره ثابت طلایی‌پوشان تبدیل شده است. محمد دانشگر بدون حاشیه و با عملکردی مثبت تیمش را همراهی می‌کند و سهم مهمی در صدرنشینی این تیم داشته است.

پرحاشیه‌ها در ساحل امن سپاهان

رامین رضاییان

رضاییان پس از انتقال از قطر به پرسپولیس نتوانست عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذارد و در تیمش حواشی مختلفی را تجربه کرد. او در یک دیدار به تعویضش اعتراض کرد و همین اتفاق باعث آغاز حاشیه‌هایش در پرسپولیس شد. رضاییان در یک مصاحبه تلویزیونی عملکرد برخی از همبازیانش را زیر سوال برد و موجب دلخوری سرخپوشان شد. او در ادامه در رابطه با مبلغ قراردادش نیز با مدیرعامل و باشگاه پرسپولیس به اختلاف خورد و به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت شد. در نهایت رضاییان از پرسپولیس جدا شد و پیام خداحافظی‌اش این بود که دروغ‌های زیادی شنیده است.

رامین رضاییان پس از جدایی از پرسپولیس به سپاهان پیوست. انتقالی که او را به روزهای درخشانش برگرداند. رضاییان در نیم فصل اول لیگ برتر یکی از ستارگان تیمش و عامل مهم صدرنشینی سپاهان تا این هفته از رقابت‌هاست. رضاییان تا پایان هفته هجدهم با وجود این‌که در پست دفاع راست بازی می‌کند، تاکنون ۵ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده است. او تا این هفته از رقابت‌ها بی حاشیه بوده و عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. انتقال به سپاهان مانند دیگر بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای رضاییان خوش یمن بود.

پرحاشیه‌ها در ساحل امن سپاهان

رشید مظاهری

دروازه‌بان استقلالی‌ها پس از نیمکت‌نشینی و عملکرد ناموفق در استقلال، درگیر حواشی متعددی شد. رشید مظاهری در دوران هدایت فرهاد مجیدی به دلیل بحث و مجادله‌ با یکی از مربیان استقلال داشت مورد غضب این مربی قرار گرفت. او همچنین یک بار بر سر قراردادش با استقلال، با احمد مددی، مدیرعامل وقت استقلال به مشکل خورد و در دوران هدایت محمود فکری در تمرین این تیم با سعید عزیزیان، مربیان دروازه‌بان‌های این تیم درگیری شدیدی داشت.

رفتار دروازه‌بان استقلال و این حواشی، مسیر فوتبالی‌اش را تحت الشعاع قرار داد. مظاهری برای بازگشت به دوران اوج خود همانند موارد مشابه قبلی سپاهان را انتخاب کرد. او در اوایل فصل دروازه‌بان اصلی سپاهان بود و بی حاشیه کارش را دنبال کرد اما پس از انتقال پیام نیازمند به سپاهان، نیمکت نشین شد و به دلیل نارضایتی از نیمکت نشینی‌اش تصمیم به جدایی گرفت. مظاهری پس از نیمکت نشینی می‌توانست با توجه به تجربه‌ گذشته‌اش رویکرد دیگری را دنبال کند اما او تصمیم به جدایی گرفت. رشید مظاهری متفاوت‌ترین بازیکن این لیست است. دروازه‌بانی که با وجود روزهای آرام در ابتدای فصل در سپاهان موفق نبود و در نیم فصل از این تیم جدا شد و به پیکان پیوست.

پرحاشیه‌ها در ساحل امن سپاهان

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس