کد خبر 1513156
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
بمبی که برای جدایی از استقلال به توافق رسید | مقصد احتمالی مشخص شد

سجاد شهباززاده که در زمان پیوستن به استقلال به دلیل تمایل پرسپولیس به جذب این بازیکن بمب نقل و انتقالات لقب گرفت با توافق از تیم نکونام جدا شد.

به گزارش مشرق، سجاد شهباززاده مهاجم اسبق سپاهان که با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ دست یافته بود، در ادامه بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت و زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار را دنبال کرد.

شهباززاده اما زیر نظر این مربی پرتغالی نتوانست به خواسته خود در بازگشت به جمع استقلالی‌ها دست یابد و در نهایت در پایان فصل مجبور به ترک این تیم شد. در شرایطی که جدایی شهباززاده از جمع استقلالی‌ها قطعی شده بود و این بازیکن در تمرینات این تیم نیز حضور نداشت، او امروز رسما با مدیران تیم برای جدایی از جمع آبی‌پوشان به توافق دست یافت.

مهاجم فصل گذشته استقلال که چند تیم را به عنوان مشتری خود می‌بیند قرار است طی ساعات آتی در نهایت تصمیم نهایی‌اش را برای چالش جدید را دنبال کند. از مس رفسنجان و ساکت الهامی به عنوان مشتری جدی این بازیکن یاد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    1 0
    مشرقلیس شما هم هنوز به خریت خودت در جوسازی علیه استقلال و رسانه لنگ بودن ادامه بده، ده برابر از شهباززاده از لنگ جدا شدن تو ککت نگزید امثال کامیابی نیا و نعمتی و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس