کد خبر 1462363
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
آخرین وضعیت مصدومان استقلال برای بازی با نفت مسجد سلیمان

رییس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.

به گزارش مشرق، بحث پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال و عدم پرداخت مطالبات وی همچنان یکی از موضوعات و مشکلات جدی این باشگاه محسوب می‌شود که در صورت عدم پرداخت آن، جرایم سنگینی در انتظار آبی‌ها خواهد بود.

حسین قربان‌زاده در گفت‌وگوی حضوری با برنامه فوتبال برتر پیرامون عدم توجه مدیران باشگاه استقلال به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی عنوان کرد: هر کسی(مدیرعاملی) می‌آید، می‌گوید من این پول را برای پرداخت طلب استراماچونی می‌خواهم، اما کماکان این پول می‌رود و صرف کار دیگری می‌شود و طلب استراماچونی می‌ماند.

او ادامه داد: اگر پول استراماچونی تا دهم فروردین‌ماه پرداخت نشود، کسر امتیاز، جریمه مالی، بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی و حتی به سقوط کشیده خواهد شد!

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: چک در باشگاه استقلال دست چه کسی است؟ مدیرعامل. دو عضو در هیئت مدیره(اقتصادی) در باشگاه‌ها هستند. علاوه بر آن، ما می‌توانستیم بگوییم ۵ عضو هیئت مدیره و مدیرعامل تغییر کند و در آنجا بنشینیم ولی اینطور نشد.

قربان‌زاده تصریح کرد: ۴۰۰ شرکت در لیست واگذاری ما قرار دارد که هیئت مدیره هیچ‌کدام از این شرکت‌ها را ما انتخاب نمی‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس