شوک صهیونیست‌ها از ظهور مبارزان قسامی در اریحا

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: ظهور مبارزان قسامی (شاخه نظامی جنبش حماس) در اریحا مقامات اسرائیلی و تشکیلات خودگردان را غافلگیر کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز سه شنبه اعلام کرد که ظهور گروه وابسته به قسام در منطقه اریحا، نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه تشکیلات خودگردان و سرویس‌های امنیتی وابسته به آن را هم غافلگیر کرد.

این روزنامه افزود که اریحا شهری گردشگری است و بر خلاف دیگر شهرهای کرانه باختری همچون نابلس و جنین، کمتر دیده شده که در آن درگیری مسلحانه رخ دهد یا تشکیلات سازمانی گسترده مقاومت در آن وجود داشته باشد.

روزنامه مذکور به نقل از یک منبع امنیتی فلسطینی آورده است که آنچه روز گذشته در اریحا اتفاق افتاد، حاکی از آن است که تشکیلات خودگردان باید حواسش به تلاش‌های حماس برای تشکیل تیم‌های مسلح در هر نقطه از اراضی فلسطینی باشد.

به نوشته هاآرتص، شهر اریحا در کنار رام الله بیشترین ارتباط را با نهادهای تحت امر تشکیلات خودگردان دارد و آکادمی آموزش افسران پلیس، دانشگاه استقلال و زندان مرکزی اریحا نیز در این منطقه واقع شده‌اند.

گفتنی است در روزهای اخیر مبارزان فلسطینی در چندین عملیات تیراندازی تجمع نظامیان صهیونیست و اماکن صهیونیستی در شهر اریحا را هدف قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    پرچم حسین ع را در باکو پایین کشیده اند هل من ناصر ینصرنی کسی در ایران نیست فرزند زهرا را یاری کند؟؟؟
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      آن هنگام که سرطان صهیونیست، نیست و نابود شود ، بقیه ی ریشه هایش در جهان هم نابود می شوند ، باید تمرکز اصلی نابودی اسرائیل باشد
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      ۲۳:۰۴ اگر راست میگی بسم الله تو برو منم دنبالت میام البته میدونم دردت چیه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس