برادر مسی: قبل از لئو کسی بارسا را نمی‌شناخت!

برادر لیونل مسی درباره باشگاه بارسلونا و تاریخ آن اظهارنظری جنجالی کرده که به شدت خبرساز شده است.

به گزارش مشرق، ماتیاس مسی، برادر ستاره بزرگ آرژانتینی فوتبال لیونل مسی، در اظهارنظری عجیب درباره باشگاه سابق برادرش، بارسلونا، هواداران این باشگاه را به شدت عصبانی کرده است. او در یک مصاحبه از باشگاه کاتالان انتقاد کرد که قدر بزرگترین فوتبالیست تاریخ را نمی‌داند. اما صحبت‌های جنجالی او به این خلاصه نمی‌شد. ماتیاس مسی مدعی شد پیش از پیوستن لئو به بارسا کسی این باشگاه را نمی‌شناخت.

لیونل مسی دوران اوج فوتبالش را با پیراهن بارسا پشت سر گذاشت و با این تیم ۱۰ بار قهرمان لالیگا شد، ۴ بار جام قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورد و البته تعداد زیادی افتخار انفرادی به دست آورد.

ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت: "بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آنها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".

این صحبت‌های برادر مسی در حالی مطرح شده که باشگاه بارسلونا تا کنون ۲۶ بار قهرمان لالیگا شده که اکثر این قهرمانی‌ها پیش از پیوستن مسی به بلوگرانا به دست آمده است. پیش از پیوستن مسی به بارسا این باشگاه شاهد حضور اسطوره‌های متعددی بوده که از جمله آنها می‌توان به یوهان کرویف، پپ گواردیولا، رونالد کومان و پاتریک کلایورت اشاره کرد.

پس با اینکه هیچکس نمی‌تواند بزرگی لیونل مسی را منکر شود و تاثیر فوق‌العاده او بر بارسا را نادیده بگیرد، اما این ادعای ماتیاس مسی که پیش از برادر او کسی بارسا را نمی‌شناخت دور از واقعیت و البته جنجالی است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس